II.

13 0 1
                                    

Nah milyen nap van? Akár hiszed, akár nem csütörtök. A telefon ébresztőére keltem, ami amúgy jó szám csak nem reggel 6 kor. Nyűgösen ki másztam a pihe-puha ágyból és be cammogtam a fürdőmbe. El végeztem a reggeli dolgokat és át vágtattam a gardróbba. Fel kaptam egy pólót és egy térdnél szaggatott farmert. Be pakoltam a táskába és össze szedtem a szükseges dolgokat az iskolára. Mielőtt ki léptem volna a szobából, bele néztem az egész alakos tükörbe és konstatáltam, hogy régen sokkal szebb voltam. Le mentem a konyhába és csinaltam magamnak pirítós meg egy kávét. Rá érősen ültem le az asztalhoz azzal a céllal, hogy eszek. Nah ez nem igen jött össze mert rá pillantottam a falon lógó órára és láttam, hogy 7 :45 van azaz, hogy el fogok késni.

-Hogy az isten bassza meg.- Káromkodtam és bele haraptam a pirítósba. Felkapva a táskát rohantam a kocsimhoz. Igen, tavaj kaptam egy audi Rs7-t Callumtól. Imádom az autómat ő az én szerelmem. Annyi ütest el viselt már szegény és még mindig hordozza a valagamat.

Miért is ne, Kalifornia legforgalmasabb részén kell lennie annak a putrinak.

-Nem igaz.- Mérgelődtem miközben rá feküdtem a dudára mintha attól jobb lenne. Egy 5 perc késéssel oda értem az iskolához. Máskor nem szoktam az iskola parkolóját használni,mert nem szeretem a feltünősködést. Ezért mindíg 1 utcával arrébb állok meg. Most nem volt más választás. Kénytelen voltam be állni oda mert akkor tuti, hogy igazolatlan kapok.

-jó reggelt. Köszöntem a portásnak aki csak morgott egyet és vissza fordult a gép felé.
-Hát jó- mondom magamba.
Épp a termem felé haladtam mikor meg állított egy derékig érő szőke hajú, kék szemű ,vékony lány. Elég jó ízlese van bár nem hiszem, hogy jól állna rajtam a szoknya a zsíros lábaim miatt.
-Szia. Meg tudnád mondani merre van az igazgatói? -Kérdezte kétségbe esve -Már 3 perce keresem, de nem találom.-Lábadt könnybe a szeme.
-Szia. Ne sírj először is nyugodj meg. -Vett egy mély levegőt majd ki fújta.- Az igazgató irodája eggyel feljebb van a tanárival és a mosdókkal együtt.- Mondtam neki miközben a bal oldali lépcső felé mutattam.
-köszönöm.-Hálálkodott.
-nincs semmi, de siess mert az igazgató elég mérges, ha kajálás közbe zavarják meg.- Tudattam vele a tényt amit az iskolába mindenki tud.
-Rendben.- Nevetett fel kicsit majd rám nézett.-Akkor megyek.-Azzal el is szaladt.
Nem értem ki az a bolond aki az utolsó két napra be iratkozik,de oké.
Ezekkel a gondolatokkal folytattam az utam a terem felé ahol már ment a magyar óra.
-Elnézést a késésért.-Léptem be a terembe ezzel fel hívva magamra a figyelmet.
-Mi történt Miss.King? Kérdezte a tanárnő fel vont szemöldökkel.
-Maga is szokott dugóban keveredni. Nem Mrs.Stephens?
-De igen,és kikérem magamnak ezt a hangnemet. Nah üljön le a helyére. 

El indultam a helyemre mit sem foglalkozva a szúrós tekintetekkel amiket kaptam. Levágódtam a székemre és elkezdtem rajzolgatni a füzetbe.

Egyszer csak kopogás üti meg a fülünket és ezáltal mindenki kíváncsian mered az ajtóra, ahol az igazgató és a szöszi lépett be akivel reggel találkoztam.
-jónapot . Elnézést, hogy meg zavarom az óráját Mrs. Stephens. Új osztálytarsatok jött. Ő itt Izabella Carter. Kérlek mutatkozz be.
-Dehát már elmondta a nevemet mr. Stephens. Így el vette a lehetőséget tőlem ,hogy azt mondjam Carina vagyok.
Az osztály halkan fel nevetett erre a kilyelentésre.
Igen, jól gondoljátok ez a két alak házas lény. Az a két személy akiket a legjobban útálok ahogy mindenki más.
-Elnézest, hogy mondja?- Kérdezte a dagi pali
-El van nézve. Le ülhetek?- Sehol nem volt a nemrég kétségbe esett lány. Egy magabiztos csaj áll az osztály előtt aki vissza szól az igazgatónak. Picit elfordítottam a fejem, és láttam ahogy Katy az iskola újság szerkesztője videózza az eseményt.
-Hogy mer így beszélni velem? Üljön le. Ez csak egy figyelmeztető a következőt már be írom.
-Elnezést mr. Stephens! Nem az van a házirendben hogy 3 figyelmeztető után kapnak be írást a diákok?-Kérdeztem meg az igazgatót miközben a lány le ült mellém amit én és a többiek kikerekedett szemekkel vettünk tudomásul.
-Maga ebbe ne szóljon bele!-Kiabálta és már tiszta vörös volt a feje.
-Szabad világban élünk és abba szólok bele amibe akarok.-Válaszoltam
Épp meg szólalt volna újra mikor felhangzott a csengő. A dagi meg a felesége ki viharzott az osztályból. Láttam ahogy Cintia az iskola fő csitrie és a 2 kis pincsikutya jön felém.
-Kezdődik.-súgtam magam elé miközben fel álltam a helyemről
-Mivan, nem elég ,hogy el késelés még vissza állsz az igazgatónak is? Kérdezi nyávogós hangon. -te egy senki vagy ebben az iskolában tehénkém.
Hogy miért nem állok vissza? Mert többen vannak és mellettem senki nem áll. Nincs egy barátom se aki mellém állna ilyen helyzetekbe.
-Ne nyervogj már ilyen magas hangon. Még a végén ki törik az üveg.- Jött egy hang a hátam mögül akinek a tulajdonosa Izabella volt.
-Ezzel még nincs vége.- Mondta majd ügyelve arra, hogy a vállamnak nekimenve menjen el mellettem a 2 csatlóssal.
-kössz.- Mondtam Izabellának ő pedig bólintott eggyet miközben a tekintetével azt üzente, hogy " nincs mit máskor is".
Így én is el hagytam a termet majd a nap további részében el viseltem a lökdöséseket és a beszólogatásokat.
Már csak a holnapot kell ki bírom és szünet.

Shadow sideWhere stories live. Discover now