Înmormîntarea

34 3 2
                                    


Înmormantarea Sarannăi a avut loc a doua zi, în cimitirul Sf. Toledo. La ceremonie a participat familia ei, dar și prietenii apropiați, dintre care eu sunt fruntașul. Am plâns și am jelit ore în șir, înșă a venit vremea să plecam pentru ca a inceput sa ploua impetuos. Am fugit să scap de furtuna năvalnică sub un copac. După ce am ajuns am început să observ că lângă mine mai era cineva...

- eu sunt raresch nikaloa spuse acesta

- eu sunt Timothee Thierry dar prieteni îmi spun Titi.

-încantat titi spuse strainul raresch nikaloa.

- o cunoști pe Serana?

- Hm!!!.... spuse strainul charismatic. Oarecum... spuse el neinteresat. 

- Era prietena mea cea mai Buna... a fost ucisă... de un Monstru.

- HahaHoHO! chiar crezi Că există monștri?!?! spuse Raresch pe un ton glume'ț.

-L-am văzut cu ochii mei!! strig eu. Dar vai,, brrr... ce frig s-a lăsat.

- Se pare că ai o zi grea, spuse Raresch. Poftim, mie nu imi e frig. Poti sa iei Hanoracul meu.

- Hanoracul Tau? Dar....

înainte sa pot termina, acesta a disparut. Ce persoana bizara! Dar totusi ochii lui albastri cuprinzatori erau oarecum hipnotizanti...


Va urma.

Heyi buna scuze ca acest capitol este cam scurt dar sunt foarte ocupata zilele astea si nu am timp sa scriu. imi cer scuze dragii mei :* va sarut

https://www.youtube.com/watch?v=QXzC2eiHBG8

Hanoracul TauUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum