🌹unu🌹 Untitled Part 2

39 5 2
                                    


Astăzi este 11 septembrie 2008. Ce bine! m-am trezit taman la țanc. Nici prea târziu, nici prea devreme. Ma ridic relaxat din pat și ma îmbrag cu hanoracul meu preferat, de culoarea galben Solar și pantalonii mei stil camuflaj. Completez outfitul cu niște teniși albaștri și pornesc către școală.

însă în drum spre școală simpt un sentiment indescifrabil, ca și cum urmează să se întâmple ceva rău... oh well

Odată ajuns la școală, o caut pe prietena mea cea mai bună, Saranna Petra, cu care mă cunosc încă din clasa a 4-a. Saranna este o fată scundă (1,46), o elevă sârguincioasă, dar cu o latură misterioasă... simpt că avem ceva în comun mai mult decât faptul că ne înțelegem foarte bine și că locuim amandoi în Sibieni. Însfârșit, am gâsit-o.

- Însfârșit te-am Găsit, Saranna! Te-am căutat o grămadă.

- Titi, ești așa de prostuț! Ți-am trimis mesaj cu locul unde trebuia să ne întâlnim...

- Ah, mi-am uitat telefonul acasă!

- Se pare că nu te-ai schimbat deloc, Titel... ești același silly boy ca întotdeauna

Înainte să ne putem încheia discutia, dirigintele nostru, Lucian LaChance a intrat în clasă și a început să ne citească regulile de ordine interioară pe care le citește în fiecare an... simpt cum adorm, când ușa se deschide brusc. Pe ușă intră o fată blondă, probabil o colegă nouă... numele ei... Bubu CClemența, unul dintre noiii elevi, pe Lângă un băiat numit Dumion Reyes... nu îmi voi bate capul cu ei, eu deja o am pe my besty, Saranna Petra.

După ore, eu și Seranna mergem în curtea școlii pentru a bea un suc. Îi privim cu priviri judecătoare pe fumători, printre care o vâd și pe noua colegă, Bubu. 

- Știam eu... Bubu Clemența este o piază rea. Iată, fumează.

Sarana dă din cap dezaprobator, cu mână pe măsu'ța la care eram așezați. 

- Titi... am ceva să îți spun..., spune Sarrana timidă..

- dA/?, întreb eu indiferent, dar curios

- Eu... eu sunt...

Înainte să poată spune ce avea de zis, o Creatura Înaripată s-a coborât din cer și ne-a atacat! o

- O nu! Ce se petrece... ce e e asta!?!?

- Titi! Voiam să te avertizez... destinul tău... al nostru...! Eu sunt o vânătoare de monștri și vampiri, o vrăjitoare,.. iar tu, de asemenea, ai puteri de vânător.

- Asta nu poate fi! Vampiri? Monștri? Despre ce tot vorbești!!! strig eu în timp ce Creatura se apropia de noi cu colții 

scoși

- Trebuie să ai încredere în mine, TiTi! Nu suntem noi besties? 

La auzul acestor cuvinte, am decis că Saranna are dreptate. Trebuie să mă încred în ea! Ceea ce vedeam cu proprii ochi trebuie să fie real... O Creatura, un fel de Liliac Gigant, se apropia de noi... eu am fost zgâriat pe braț, iar Sarma părea că a fost rănită puțin mai grav.... 

- Titi ! Privește-mă... așa își folosește un ADevărat Vântor puterile de vrajitorie..! spune ea

În jurul Sarannei s-a manifestat o aureolă aurie... precum SOARELE ÎNSUȘI... până m-am dezmeticit, ea a aruncat o rază de lumină care a orbit Creatura... însă trebuie că prietena mea cea mai bună era slăbită de atacul surpriză al monstrului.... Creatura a făcut un pas în spate iar apoi a atacat-o din nou...

- Sirena!! NU!!!!!! strig eu și simt cum ceva în mine reacționează... simpt o mare putere în adâncurile mele... arunc o rază puternică de Magie înspre creatura care a doborât-o pe prietena mea, iar ființa demonică strigă:

- Ebu Gogo, stăpânul meu! Am eșuat... 

Iar apoi se transformă în fum negru...

- Saranna!! esti bine?!?! spun eu, dar Aceasta era Grav-Rănită... 

- Titi... trebuie să îți îndeplinești destinul... trebuie să vânezi vampirii din Sibieni!!

- Sarana... ridicaă-te... te rog, nu muri... hai să mergem la gogoșărie... te rog...

Dar era deja prea târziu. Saranna Petra a fost declarată moartă la locul crimei. A fost ucisă de un Monstru.

Hanoracul TauUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum