Cap 5

242 13 7
                                    

        -Fetelor!(zice Momo)
        -Da?(toate)
        -Mergem la mall sa mancam inghetata?
        -Buna idee ,Momo!(zice Mina)
        -E foarte cald ,deci da,e o idee buna!Kiro~ (Tsu)
         Mergem toate la mall pentru a manca inghetata.Eu si Jiro am fost primele ca stiam ce aroma vrem,dupa ce eu imi iau ingetata cu aroma de lamaie , ma trage Jiro la o mica distanta de fete.
          -Jiro..e totul k?
          -La mine da.Dar la tine nu prea cred.Ce se petrece?
         -Ce vrei sa spui?Nu te inteleg..
         -Pai am cam auzit...urletele dintre tine si mama ta...
         -Oh..si ma gandesc ca doar tu ai auzit...ca restul sunt prea calme...
         -Da...ai vrea sa vorbim?Imi pare rau ca ma bag asa dar...nu pot sa las o prietena cand stiu ca are probleme..
         Maresc ochii uitandu.ma la ea...Cumva a zis ca suntem prietene?..
         -Esti k ,Anna?
         -Da..doar ca a trecut mult timp de cand cineva mia zis ca suntem prieteni..si cand cineva s.a interesat de mine..
         -Oh..inseamna ca nu ai fost intr.un cerc de prieteni potrivit.Acum..zi.mi ce se petrece..
          -Pai..acasa...lucrurile dintre mine si parintii mei nu au fost asa...
          -Roz?
          -Da..
          -Poti sa.mi zici mai multe?E mai bine cand discuti cu cineva decat sa te inchizi in tine.
           Ma uit inapoi la grupul de fete cu care am venit si vad ca decat Mina si Tsu mai au sa.si ia cate o inghetata.
          -Bine..dar nu acum..nu vreau sa afle si fetele..incerc sa trec peste..dar mi.ar face placere sa pot vorbii cu tine..mi.ar ajuta psihicul..Acum hai ..*o iau de incheietura si ne intoarcem la grupul de fete*
            -Aici erati!Unde a.ti disparut asa?(Momo)
            -Scuze ,Momo.Am fost sa ne uitam dupa o masa dar toate sunt ocupate.(Ne scoate Jiro din incurcatura..si simt cum minte)
             -Ah ,pai asta inseamna ca trebuie sa mancam inghetata in drum spre masina.Haide.ti toate, sa nu ne pierdem iarasi .
              Jiro imi da o privire subtila si apoi se intoarce spre Momo care pornise spre iesirea din mall.Mergem toate,urcam in masina si ne indreptam spre UA.
              Eram foarte curioase cum aratau caminele.Iar pe drum ne aminteste Uraraka ca domnul Aizawa ne.a zis sa ne intalnim toti la poarta liceului.Momo vorbeste cu soferul sa ne lase la poarta.
                Ajungem la poarta si ne putem vedea colegii de gen masculin ,impreuna cu domnul Aizawa asteptandu.ne . Iesim toate din masina ,ne lua.m repede valizele si ma duc in fata dirigintelui .
               -*dau privirea in pamant * Va rog sa ne iertati ca daca am intarziat.Nu se v.a mai intampla.
               -E k ,copil.o .Acum treci in linie cu colegii tai.
              Ma intorc si plec spre fete,care s.au pus in capatul liniei.Cand trec pe langa Bakugo ,observ ca incearca sa.mi puna piedica.Dar fix inainte sa trec de el..
               -Bakugo ai putea sa.ti dai piciorul?Incerc sa ma pun in linie ..stii?Is destul de obosita si chiar nu am chef de glume de elevi de scoala generala.
               -*se uita nervos si isi trage inapoi piciorul*Extra!...
               Dupa ce vad ca si.a tras piciorul imi continui drumul spre fete..In drum simt cum cineva se uita la mine..cand ridic privirea..mi.o intalnesc cu a lui Todoroki..Imi continui drumul..si cand ajung langa fete ..
               -Bun ,copii .Puneti.va in linie cu colegul de camera..Cred ca stiti de la gradinita cum sa va pune.ti cate doi in linie..si Anna..tu ramai la urma.
               Dupa ce toata lumea s.a pus in ordine..Aizawa ne conduce spre cladirea care ne v.a fii casa.Hmm oare cum si.a dat seama ca asta e?No shit nu scrie mare cat Japonia 1A.
                Aizawa urca pe scarile din data cladirii si spune:
                -Inainte sa intram..pentru ca stiu ca o data ce intram nu o sa mai fiti atenti la ce va spun..am sa incep sa va dau detaliile si regulile..
   

Aizawa × OCUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum