Ne asezam si incep sa mananc.Simt ca sunt privita asa ca ridic privirea din platou...Cand ridic capul imi intalnesc privirea cuu.....cum a zis ca o cheama ? a da Uraraka...
-Am ceva pe f-fata sau...de ce te uiti asa la mine...?
-Aaa nu-i nimic de genul...dar am observat ce frumoasa esti.Chiar ti se potriveste superputerea de inger.Arati asa de...pura si delicata...
-O.....multumesc *imi intorc privirea inapoi la platou *
-FETELOOOOOR (zice Mina)
-Ce ai mai patit acum, Mina?Si nu trebuie sa strigi ca suntem langa tine.(Momo)
-Oh ups.In seara asta ne intalnim in camera mea si facem o petrecere in pijamale?
-Stati putin...trebuie sa cerem voie de la Domnul Aizawa.(zice Tsu)
-OOOHHHHHHHH dar de ceeeeee?(Mina)
-Paii Anna nu e colega de camera cu el?Asa ca trebuie sa stie unde se duce ea...si mai este si dirigintele nostru.
-Am uitat astea...Nu te ingrijora Anna , nu cred ca domnul Aizawa e genul care sa fie impotriva.Cred ca daca ii zici ca nu-i vei deranja somnul, te va lasa
-O sa incerc , o sa va scriu raspunsul lui dar
-Fetelor hai sa facem un grup ca sa vorbim la cat ne vedem
-ok(toate)
Ne dam numerele de telefon, iar Mina face grupul.
---------------- DUPA ORE ----------------
-Fetelor sun pe tata sa trimita un sofer cu o masina ca sa mergem la fiecare acasa si sa ne luam lucrurile?(Momo)
-OOO da. E o idee buna. ( Jiro)
( imi e lene sa scriu la toate in parte...pe scurt a-ti ajus la fiecare acasa si fiecare si-a zis "pa " la parinti si le-a promis ca in vacanta o sa-i viziteze.Acum e randul Annei ...)
-Anna ai o casa frumoasa (Uraraka)
-Multumesc.Ma duc acum sa-mi iau lucrurile.Nu va dura mult
-K
-Bine te asteptam in masina (zic toate)Anna pov.
Intru pe usa ,in locuinta pe care candva o iubeam si ii ziceam casa.Inaintez spre camera mea ,dar ma opreste o mana alba.Nu ma sperii ca imi dau seama ca e mama.
-Ce vrei?
-Ohhh ..asa iti tratezi tu mama?
-Tu nu mai esti mama mea de mult timp,trebuie sa iti amintesc asa de fiecare data cand te vad?Dar vai...de parca de acum in colo o sa ne mai vedem.Am venit sa-mi iau lucrurile.
-HAhahahahha , scuze draga dar mi s-a parut mie sau ai zis ca pleci?Stii ca mie si tatalui tau nu ne convine...
-Nu ma face sa rad..mai bine stau si in canale decat sa mai stau cu voi care...care *in mintea Annei* Nu, nu nu...nu trebuie sa-i arat ca-s slaba.
Imi ridic privirea si ma indrept spre camera mea fara sa o bag in seama.Hah ce bine e acum ca mi-am facut bagaju de acum ceva timp.Ridic gentile si ma indrept spre iesire.
-O DATA CE AI IESIT PE USA AIA NU MAI ESTI BINE VENITA AICI.SI DACA MA INTREABA CINEVA DACA ESTI FIICA MEA O SA LE ZIC CA AI FOST O GRESEALA.
-* intorc putin capul , dar stau cu spatele la ea * Draga fosta mama, de cand m-am nascut nu cred ca am bine venita in aceasta locuinta sii, daca cineva te intreaba de mine, zile mai simplu ca nu ma cunosti.O data ce ies pe usa asta...noi doua suntem doua straine.* intorc privirea spre usa si o deschid, stiind ca ma aud fetele .. zic* Pa , mama.Ne mai vedem...* la pastele cailor*
Inchid usa si ma urc in masina cu fetele dupa ce mi-am pus si eu gentile in masina.
CITEȘTI
Aizawa × OC
FanfictionK deci nu cred ca.s singura care e pur si simplu obsedata de Aizawa din BNHA sau MHA cum vreti voi.Asa ca m.am decis sa fac o poveste cu el.sper sa va placa..a si app no hate -.- aa si pt ca mii lene sa scriu y/n imi pare rau..o sa pun nume care i...