edanisa2 tekrar tşk edrm (sesli harf kullanmaya üşendim işte)
Ve artık kendi yazdıklarımın sonunda parantez içinde tepki vericem. Hadi iyi okumalarSlenderman: birşeyde olma ben oğlum/kızım (😂)
Jeff The Killer: Eee? Dansçısın tamam? (Bir kere de umursa lan g*t)
Jane The Killer: ne yani dansçı olabilirsin? Bende dansçı sayılırım yani (kıskandın mı şen)
Homicidal Liu: Astronot olmanı bekliyorum artık :)
Nina The Killer: Hayatımda gördüğüm en iyi dansçısın. Jane senin yanında hiçtir (Jane'i kıskandırma vol-1)
Sally Williams: bak bende dansçıyım. Tatlı bir şekilde dans eder (hayal edince çok şirin gözüküyor 🥺)
Lazari: Sally'ye eşlik eder
Ben Drowned: vücudunla değilde benim gibi parmaklarınıla dans etmen yeterli bence
Eyeless Jack: AHA. Yalancı. Hani böbreğin yoktu lan?! Kıvrılırken gördüm inkar etme! Gel buraya üzerine atlar (Böbreğini seven kaçsın)
Laughing Jack: eskiden bende dans ederdim ama bırkatım dans etmeyi. Bir çocukla dans ederdim
Masky: git başka bir yerde dans et. Kafa dinlicem
Hoodie: Merak ettim bir dans eder misin?
Ticci Toby: gel kapışak lan! Değişik bir dans yapar (twerk mü atıyor bu?)
Clockwork: hah. Toby'yi gene mal ettiğine göree ben adam deşmeye gidiyorum (kız fırsat kolluyormuş XD)
Bloody Painter: kusura bakma ama. Bence Dina senden daha güzel dans ediyor (seni gidi romantik çocuk)
Judge Angels: oldukça iyi ama eksiklerin var eksiklerini tamamlar mükemmel oldu
Puppeteer: seni kontrol etsem bu kadar güzel dans ettiremezdim
Nurse Ann: aslında fena dans etmiyorsun. Offender'ın ilgisini çekebilirsin (evet %100 doğru tespit)
Jason The Toy Maker: bazı dans pozisyonlarını yapar mısın ona göre minyatürünü yapacağım
Dark Link: ay şen dansçı mıydın şen?
Offenderman: hmmhmmm mükemmel bir av. Seni direk burada becerebilirim~ (lan okuyucularımı rahat bırak! Git ağaç sik)
Red Angel: Offender'la birlikte seni yatakta paylaşabiliriz (sokuklar)
Okuduğunuz için tşk :>
İstediğiniz bir tepki varsa yazın
İyi günler OvO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Creepypasta Tepkileri
Fanficeğer sizde tepki için öneride bulunursanız seviniriz :) Burası benim Cp evrenime göre yürüyor Aynı zamanda tepki ve CP'ları buraya yazıyoruz Karakterler Yeni Üyemiz kitabımdaki karakterlerle bağlantılı Proxys; Slenderman: Jeff The Killer: Homicidal...