Laren, üzerine hırka bile almadan evden çıkmıştı. Bu yağmurlu ve soğuk gecede Beste'ye bir şey olamazdı. Buna izin veremezdi. İnce, uzun bacakları kısa pijamasından dolayı açıktaydı. "Beste olsa, asla böyle çıkmama izin vermezdi." diye geçirdi içinden.
Koşuyordu, kimseyi umursamadan sadece koşuyordu eski sevgilisinin evine doğru. Ne yaptığı, nasıl göründüğü önemsizdi. Onu kurtarmazsa, yıllarca acı ve vicdan azabı içinde yaşayacaktı. Bu vücuduna fazla gelirse ölecekti. Neden onu bıraktığını bilmiyordu, belki sıkıldığı için, belki tatmin olmadığı için, belki de gerçekten sevemediği içindi.
Sık nefesleri arasında söylediği kelimeler seçilemiyordu. Gözlerinden süratle akan yaşlar boynundan yol alarak kıyafetini ıslatıyor, daha çok üşümesini sağlıyordu. Avuç içleri terlemiş, parmak içleri buz gibi olmuş ellerini yumruk yapmıştı. Sıkıyordu, tırnakları iz yapmıştı ellerinde. Ne yapacağını bilmeyen bir hali vardı fakat o ne yapacağını çok iyi biliyordu.
Beste'nin müstakil evinin kapısına gelmiş, soluklanarak zaman harcamamıştı. Aldığı nefesler ile eş zamanlı olarak kapıyı kırarcasına çalıyor, açmaya çalışıyordu. "Beste! Ben geldim! Aç kapıyı n'olur!" Titreyen sesine engel olamazken bağırmıştı. Koşarak pencerenin önüne gitmiş, yerden aldığı bir taş ile camı kırmıştı. Yine taş yardımı ile geçeceği yerdeki camları hızla bir daha kırmıştı.
Çizilen bacaklarını umursamadan girdi evin içine. Salon her zamanki halinde duruyordu. Adımlarını hızlandırarak Beste'nin odasına gitti. Kapıyı aralık bırakmıştı. Sonuna kadar açtı kapıyı. Her tarafta renk renk uçan balonlar vardı. Tavanda duruyorlardı ve ipleri yere değiyordu. O iplerin arasında ise, kanlar içinde yatan Beste, elinden düşmüş olan tabanca ve boşaltılmış bir oda gördü Laren.
Ne yaptığının yeni farkına varıyordu. Beste'yi o bilmeden sevmişti, ve bu Beste'nin ölümüne sebep olmuştu. Evindeki onlarca uçan balonların arasında ölmüştü o, Laren yetişememişti. Şimdi acı çekme sırası ondaydı. "Özür dilerim..."
***
Saçma bir kitabı daha bitirdim hayırlı olsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uçan Balon | gxg ✔
Historia CortaBugün, seni erkek arkadaşının sana aldığı uçan balonun ipini sıkıca tutarken gördüm. Gözlerindeki yıldızlar, sadece sevgilin içindi. İşte o an anladım, beni asla gerçekten sevmemişsin, Laren. Oysaki, ben sana, bana bir kez olsun gülümse diye defalar...