MAHKEME

735 35 65
                                    

1 hafta hızlıca geçmişti. Mahkeme hazırdı ve Sirius bunun tehlikeli olduğunu düşünse bile mahkemeye gidiyordu çünkü Sirius Dumbledore'a güveniyordu. Harry ve Hermonie'nin aşk hayatı ise hızla ilerliyordu. Bir anda sevgili olmuşlardı ama daha şimdiden Harry aynı  babası gibi Hogwarts'ı bitirdiği gibi evlenmeyi düşünüyordu. Herkes kahvaltı ediyordu ve herkes çok gergindi.

Harry= Sirius sen benim vaftiz babamsın. Ben hiç kimseden bu yaşa kadar babalık görmedim. Sen bana en iyi şekilde babalığını yaptın. Seni gerçekten çok seviyorum. Bu yüzden senin üzülmeni istemiyorum. Eğer mahkemede sorun olursa ben yani seni sevdiğimi bil.

B.Sirius= Harry bende seni çok seviyorum. Sen bana kardeşimin emanetsin. Sen onun bir parçasısın. Sen dünyadaki en iyi vaftiz oğlusun ve emin ol ki ben kurtulacağım.

Sirius= Hem kurtulmasam bile bir daha kaçarım değil mi?

James= Aynen benim Patiayağım kaçar. O en iyi büyücü yani benden sonra.

B.Sirius= Ya peki ya Dumbledore o ya da McGonaggal?!

James= Tabi onlar hariç bak şimdi aklıma geldi   Eskiden ne sinir ederdik McGonaggal'ı. Kadın az çekmedi bizden.

Hermonie= Ben biliyordum.

Lily= Neyi?

Hermonie= Bizim de sürekli başımız belaya girer yani Harry bela mıknatısı gibidir ama sonra Merlin'e şükürler olsun ki bir şekilde kurtulur.

Harry= Saat geldi.

Sirius ve ekip hızlıca ışınlanırlar. Mahkeme salonuna girerken. Sirius hemen kelepçelendi. Harry tam karşı çıkacakken Sirius onu durdurdu ve mahkeme başladı.

Fudge= Evet sevgili müsteşarlar, yargı kurulu, baş yargıçım ve diğer üyelerim bugün burada toplanma sebebimiz 12 yıl önce verilen bir kararı değerlendirmek.

Umbridge= Fakat bakanım Bu mahkumun çoktan ruh emiciler tarafından öpülmesi lazımdı...

(yazar Umbridge karakterini yazrken çok sinirli 😡 )

Fudge= Evet Dolores aslında öyleydi ancak son gündeme göre ortada Mr. Black'e atılan biri iftira var. O zaman bakanlık çok da derin bir araştırma yapmamıştı. Ancak son araştırmalara göre Sirius Orion Black masumdur.

Umbridge= Fakat bu bakanlığı çok kötü etkiler bakanım. Hem kanıtı bile yok.
(Pislik pislik salak kadın 😡😒)

Dumbledore= Hayır yanılıyorsunuz. Sayın Müsteşar sayın bakanımızın da bildiği üzere kanıtlarımız var.

Fudge= O gece Potter'ların yerini ifşa edemezdi. Çünkü o gece bütün gün bir kızlaydı ve bazı araştırmalar sonucunda Peter Pettigrew'ın yaşadığı  öğrenildi. O bir fare olarak yaşıyor.

Umbridge= Fakat sayın bakanım tüm aminguslar Bakanlığa kayıtlı. Bu imkansız.
(😠😡😒😤)

Fudge= Demek ki müsteşar bazıları işini iyi yapamamış ve siz de sanırım onları iyi denetleyememişsiniz. Bir baktım da  Peter Pettigrew'ı kayıt edseydik masum birisinin hapise girmesi imkansız olurdu. Fakat sayın Müsteşar bakıyorum da bu masum adam 12 yıl Azkaban'da kalmış.

Umbridge= Fakat Sayın Bakanı-

Fudge= Karar Sirius Orion Black'in masum oluşu bakanlık tarafından onaylanmış ve Sirius Orion Black'in özgürlüğü için af çıkmış ve beraat etmiştir.Ayrıca Harry James Potter'ın vasiliği vaftiz babalığı sebebi ile Sirius Orion Black'e geçecektir. Bakanlık tarafından yapılan araştırma ihmali sonucunda Sirius Orion Black'e Bakanlık tarafından iş imkanı sağlanıp. Merlin nişanı ile ödüllendirilecektir. Ayrıca Sirius Orion Black'e yapılan haksızlıktan dolayı araştırmada bulunmayan  ekip ve Peter Pettigrew'ın amingus kaydını yapmayan ekipin özellikle  araştırma ve amingus denetimi ve kayıt bürosunu denetleyen  Sayın Müsteşar Dolores Umbridge'ın da İşlerinden tahliye edilmesi ve Sayın Müsteşar Dolores Umbridge hakkında detaylı ve derin bir araştırma yapılması için Dolores Umbridge adına soruşturma başlatılmıştır. Dava bitmiştir.

ÇAPULCULAR GELECEKTE 🔮 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin