BIR RUYAYMIS

63 3 0
                                    

Dudakları yavaşça yaklaşırken
Paniel
Sung jae uyan
Sung jae:
Ne diyorsun su
Paniel
Uyan salak geç kalacağız
Sung jae
Ne geç kalmasi be
Paniel
UYANNNNNNN
Sung jae
Aaaa ne oldu ya
Paniel
Uyan diyom ya sabahtan beri
Ne sacmaliyosun ne suyu be ben çağırıyorum sana rüyanda suyu falan mi gördün...
Sung jae kekeleyerek
Yooo Yooo ner den..çıkardın
Paniel
Bilemem artık bana su diyen sensin...
Sung jae
İyi be sus hadi çık odamdan
----~~~--Sung jae---___-_
Tam suyu opecektim ki bi ses duydum tam o anda panieli karşımda gördüm meğer hepsi rüyaymis oysa su bende seni seviyorum dediğinde sevinçten havalara uçacaktim. Su sana seviyorum diyeçek hhh. Sen nerden ciktin be yine. Bir kurtulamayacakmiyiz senden iç ses misin nesin. Evet benden kurtulamicaksin çünkü ben senim.yaaa
Bi sus bişey düşünüyorum. Düşünneyi bırak istersen okula geç kalacan. Ne saat 8 olmuş.Hemen hazırlanıp çıktım asansör de su ile karşılaştım tıpkı rüya'daki gibi. Sana birşey sora bilirmiyim dedi.galiba rüyam gerçek oluyordu gerçekten su da beni seviyordu galiba. O an ne yapmalıyım diye düşünüyordün rüyam geldi aklıma parka gidelim dedim.parkta su otur dedi tam konuşacağı zaman ben bır dakika dedim ama ondan hoşlandığım söyleyemedim.Ben senden hoşlanmi yorum der diye korktum bana sadece dün flaşım sende kalmış galiba dedi.ve okula geç kaldık hadi gidelim dedi. Ben ne yapacağımı bilmiyordum sen git ben daha sonra gelirim dedim.ve onu gönderdim.
------_______Su-------____
Sabah okula geç kalmıştım alel acele giyinip evden çıktım aşansörde sung jae ile karşılaştım flaşimi onda unutduğum için birşey sora bilirmiyim dedim.Biraz dalgın gibi görünüyordu bir anda parka gidelim dedi bende olur dedim.parka giderken dalgın dalgın yürüyordu onun o dalgın yürüyüşünu izlemek beni çok mutlu ediyordu neden bilmiyorum o hali çok tatlıydı Parkta bi banka geçip oturttum onu tam soracaktım bir dakika dedi sanki birşey söyleyecekti biraz düşündü ama hiç birşey söylemedi ben de sadece flasimi sordum o sirada okula geç kaldığımızı fark ettim hadi gidelim dedim ama tam onu derken sung jae nın yere bakarken daldığını gördüm birşeyler düşünüyormuş gibiydi neyi var çok merak ediyordum. Sen git ben sonra gelirim dedi. Tamam dedim ve okula gitim. Ama sung jae derste yoktu nereye gitmişti acaba.onu merak ederken Paniel geldi ona sordum.onlarda sung jae ye ulasamiyorlarmis. Yanlız kalmak istemiştir dedi Paniel birazdan gelir dedi.ama akşam olmuştu sung jae yi aradım ulaşılamıyordu.paneli aradı hala eve gelmedigini söyledi onu gerçekten çok merak ediyordum.nerede ne yapıyordu acaba.meraktanda uyuyamiyordum.sabah ne düşünüyodu acaba bana bişey söylemek istiyor gibiydi. Ne söyleyecekti acaba.offff .o sirada kapı çaldı poyraz geldi. Kaç gündür görüşmedigimizi neyaptigimi sordu.hiç okul ev falan dedim. Neden bu kadar dalgın olduğumu sordu . Evden televizyonu kapatmaya çıktın bir daha donmedin zaten. Falan dedi. Babam aradı onunla konuşurken unutmusum. dedim.bende filim izleriz diye geldim. Saat olmuş 12 filim izleyelim diyon benim uykum var bigit .diyip kovdum poyrazi .
------______-----Sung jae----_____------
Kendimi okadar kötü hissediyordum ki okula gitmek istemedim. Sahile inip dolanmaya başladım. Neden bu kadar kötü hissediyordum ağlamak istiyordum ama olmuyor. Suya neden bu kadar bağlandim neden onu bu kadar düşünüyorum beden onu her gördüğümde kalbime ağrı saplaniyor. Ona herşeyi itiraf edip rahatlamak istiyorum.bu düşünceleri düşünürken kendimi bir barın önünde buldum içeri girip bir bardak içki istedim bir kac tane içtikten sonra .hava karar misti. Kendimi suyun kapısında buldum. Kapıyı çaldım. Su açtı kapıyı. Sung jae dedi.yüzü bi anda gülümsedi.benim sarhoşluğumu farketti.devamını hatırlamıyorum.
---___-__::Su----_::::^___
Poyraz i gönderdikten sonra.kapı çaldı ne söylemeyi un tuttu açaba poyraz bey dedim. Ama kapıdaki sung jae çıktı. Biran kendi mi gülümser halde farkettim. Sung jae sarhoştu bi anda bayıldı yere düşerken tutum onu içeriye koltuga yatırdim. Onun uyuyusunu izlemeye başladım.üsudugunu farkedince üzerini örtüm. Sung jae sayiklamaya başladı ne dediğini anlamaya çalışırken su. Dediğini farkettim su su seni çok seviyorum. O poyrazi elime bi geçirirse su dan neden uzak durmuyor ya. o benim kızım uzak durmasi gerekir sudan. Bunları söyledi. Nerden onun kızı oluyor musum. Gerçekten beni seviyormu. sabah söylemeye çalıştığı şey bu muydu ondan mi okula gelmetmişti......bunları düşünürken uyuya kalmışım...

INSALLAH BEGENMISSINIZDIR
YORUM VE BEGENILERINIZI BEKLIYORUZ .

NE O KORE DİZİSİ Mİ ÇEKİYOZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin