on iki¡

2.3K 211 116
                                    

##

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.










##








soğuk mermer zeminin çıplak ayaklarını üşüttüğü genç ilk defa bu kadar sarhoş olmuştu. taehyung ne kadar bunu ona karşı inat olsun diye yapmış olduğunu düşünse de aslında durum bambaşkaydı. jeongguk, taehyung'a çok kırılmıştı. ona inat olsun diye değil, buna ihtiyacı olduğu için ve ondan biraz olsun ilgi istediği için yapmıştı.

dediği gibi, aslında ona karşı çıkmaya çalışmıyordu.

"çıkar üstünü."

biraz önceki gülüp eğlenen jeongguk, yerini sessiz sakin ve çekingen bir jeongguk'a bırakmıştı. işte o içtiğinde, böyle dengesiz oluyordu. anı anına tutmuyor, saniyeler önce kahkahalar atarken saniyeler sonra hıçkıra hıçkıra ağlayabiliyordu.

tereddüt etmeden üstündeki siyah gömleği, düğmelerini açmayıp başının üzerinden çıkarmıştı. taehyung ise o sırada küveti doldurmakla meşguldü. jeongguk sadece iç çamaşırıyla kaldığında, onu çıkarmak istememişti. barın yanında yaşadıkları olay hâlâ zihninin duvarlarında geziniyorken, fazlasıyla zor durumdaydı ve sızdırıyordu.

taehyung suyu kontrol ettikten hemen sonra jeongguk'a dönmüş, jeongguk ani dönüşten dolayı biraz gerilemişti. taehyung çok sinirli ama kendini dizginlemeye çalışıyormuş gibi gözüküyordu. neden bu kadar sinirlendiğini jeongguk henüz çözememişti, şu an bunu düşünebilecek düzgün bir kafaya sahip değildi.

"duş iyi gelecektir. çıkar onu da."

surat ifadesine zıt sakin ses tonuyla konuşmuştu taehyung. son lafında başıyla jeongguk'un kasıklarını gösterdiğinde, jeongguk hızla kafasını sallayıp bunu onaylamıştı. ellerini lastiğin kenarlarından geçirip yapışık iç çamaşırını çıkarmış, prumumu şeffaf bir çizgi şeklinde uzayıp kopmuştu.

başını yerden kaldırmayıp, damla haline gelen sıvının parkeye düşüşünü izlemişti. o çok sınırdaydı ve sürekli baldırlarını birbirine bastırmak onu çok yormuştu.

"hadi küvete gir."

taehyung ise jeongguk'un hareketlenmesini bekliyor ve çıplak bedenine olan bakışlarını olabildiğince kaçırmaya çalışıyordu. çünkü tanrı şahit, o bir heykel gibiydi. kusursuz ve pürüzsüz beyaz teni parıl parıl parlıyor ve göz alıyordu. ancak taehyung ona bakmayacaktı, şimdi hiç sırası değildi.

jeongguk sonunda hareketlenip küvete yavaşça ilerlemiş ve ılık suya ilk önce bacaklarını sokarak usulca oturmuştu. taehyung ise yarım dolu küvetteki duş başlığını alıp jeongguk'un saçlarını ıslatmıştı.

leş gibi içki kokan saçlarını güzelce şampuanlayıp temizledikten sonra sıra bedenine gelmişti. hareketleri bedeninde dolaşan öfkenin aksine epey naifti. parmak uçlarıyla yumuşakça davranıyordu jeongguk'a.

blood, sweat & tearsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin