selam
yazım hatalarım varsa affola, uzun zamandır bu bölüm için uğraşıyorum ancak geri dönüp dönüp okuması artık gerçekten baydı. bir süre sonra kurguyu devam ettiremediğimi düşündüm, bu part beni gerçekten aşırı zorladı.
iyi okumalar.###
kapının usulca açılmasıyla, yerinde kıpırdandı jeongguk. kapalı gözleriyle, kapıya doğru döndüğünü umut ederek tereddütle söze girdi.
"lütfen beni affet, efendi taehyung!"
aynı izlediği videoları taklit ederek konuşmuştu. neden olduğu bilinmez, konuşunca utanmak gelmemişti içinden. sanki çırılçıplak olan taehyung'muş ve kendisi oymuş gibi davranmıştı tahminin tam tersi olarak.
büyük olan takılı kaldığı kapı pervazında, gözlerini jeongguk'a ve ardındansa açık olan o odanın kapısına dikmişti. şaşkınlıkla ikili arasında gözleriyle mekik dokumuştu.
"ne yapıyorsun sen?"
"sözünü çiğnedim ve bu yüzden yapmam gerekiyordu."
ezberlenmiş olduğu her hallerinden belli olan cümleler peş peşe sıralanırken, taehyung sonunda hareket etmeyi becerebilmişti. yavaş adımlarla gözleri bir göz bandıyla kapatılmış olan çocuğun önünde dikilmişti.
ayakkabıların çıkardığı tok ses burnunun dibinde bittiğinde, tepkisiz kalamamıştı jeongguk. bacaklarının iç kısımlarını bastırmıştı birbirine, bu belirsizlik hissiyatı onu çoktan uyandırmıştı.
taehyung, el ve ayak bileklerine bağladığı kelepçeleri arkadan birbirine kenetlemiş ve dizlerinin üzerinde oturur bir pozisyonda, yatağının yanıbaşına yerleşmiş bir jeongguk görmeyi de, onun bu cümleleri sarf edecek kadar cesur olabileceğini de beklememişti.
şok üstüne şok yaşıyor ancak belli etmemeye özen gösteriyordu. jeongguk'un kendisiyle olan konuşma stilini beğenmemişti ve ne olursa olsun uyacağını söylediği kuralları kendi kendine çiğnemesi onu fazlasıyla sinirlendirmişti. bunun bir bedeli olmalıydı.
kendinden emin ancak alaycı tondaki sesiyle yanıtladı jeongguk'u.
"yani? böyle mi affettireceksin kendini?"
jeongguk beklemediği tepki karşısında birkaç saniye duraksamış, ardındansa hareket etmeye çalışarak ve mızmızlanarak konuşmuştu.
"böyle şeyler sevdiğini gördüm."
"böyle şeyleri partnerlerimle yapmayı tercih ederim."
"ben de partnerin olabilirim."
dilinin kemiği olmamak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
blood, sweat & tears
Fanfictionkanından, ter ve gözyaşlarına kadar bana aitsin. - ilk 170221, son ?