4.Bölüm

12 2 1
                                    

Evet ben Arif hemen kendime annemgilin ve babmgilin hesaplarindan abone oldum neyse artik uyumaliyim. Gunaydin oglim gunsydin bekle anne tiktok cekecem. Selamin Aleykum sen kimsin Ben Zubeuir Kalkan kalkma evladim otur 0 oo cok iyi oldu. Anne ben arkadsslarimin yanina gidiyorum bekle kahvalti ya tm hadi yedim anne eline saglik bb. Arkadaslari cagirayim hadi bakalim. Arkadaslar toplanin tamam arkadaslar benim toplam takipcim 14 oldu Cellat senin benimde 26 Ceren senin benim 32 Cemre senin benimki ise 24 iyi olsun simdilik idare eder ha ben Arif simdi bisey dicem ben sabah bi tiktok attim cok iyi baksaniza bakiyom bekle Arif oo güzel bisey dicem bugunde ne tiktogu cekelim hi bence simdi birI kameraman Cemre ben olurum Cellat bir acinma videosu cekelim. Ben yerden pet sise toplarken Arif sen geliceksin yardim edeyimmi diyoesun Ceren sende sahteden arifle sevgiliymis gibi canim bunlar hep yalan bunlara inanma diyorsun ve bir yere gidiyoruz kucuk cocuklar buluyoruz. Onlara ac gibi yapaiyoruz ve bende Ceren e diyor ki bak kardeslerim ne halde ve sarki omuzumda aglayan bir sen mis gibi cincık gibi olacak hadi baslasin yardim edeyimmi Ceren canim bunlar hep yalan kucuk cocuklar aciz diye aglar Cellat bak kardeslerim ac goruyor musun bityi Cellat Cemre nasil oldu güzel mi oldu cok iyi herkes kendi hesabina yüklesin herkws yukledi ohaaa begenilere bakk Cellat benim 59 takipcim oldu Cemre benim 41 Ceren senin 78 Arif senin 47 cok iyi olsun.

Arkadaslar uzun zamandir bolum atamiyorum lutfen okuyun sizin icin yaziyorum ha bu arada bir youtube kanalim var ismi Brawler Aruf 23 aboneli bakmayi unutmayin tesekkurlerr

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tiktokır Çocuklar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin