"Siktir"
Boynum çok ağrıyordu,bir dövme yaptırmanın bu kadar acıtacağını tahmin etmemiştim.Üstümü giyinip telefonumu aldım ve hızlıca aşağı kata indim.
"Taehyung nerde kaldın ne zamandır sana sesleniyorum.Kardeşin çok acıkmış ama abimle beraber yiyecem diye tutturdu ayrıca okula geç kalacaksın"
Kız kardeşimin yanına oturdum.Benim oturmamla beraber hemen yemek yemeye başladı.Telefonumdan saate baktım geç kalıyordum.Hemen çantamı alıp ceketimi giydim.
"Ben çıkıyorum yoksa geç kalacam"
Annem bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
"Taehyung daha hiçbirşey yemedin"
"Sorun değil okulda yerim"
Kapıyı açtım ayakkabılarımı giydim.Okula ancak koşarsam yetişebilirdim bu yüzden koşmaya başladım.Birden çantamdaki bütün eşyalar yere döküldü.Hepsini yerden kaldırmaya çalışırken bir yandan da içimden küfürler ediyordum.Bütün eşyalarımı tekrardan çantama koydum ve koşmaya devam ettim.Sonunda okula gelebilmiştim hiç soluklanmadan okula girdim ve sınıfa çıktım.Şanslı olmalıydım ki hoca daha gelmemişti.Sırama geçip oturdum.
Yoongi arkamdaki sıraya geçti
"Biraz daha erken kalkmalısın"
" Sadece hazırlanmam uzun sürdü"
Sözümü bitirir bitirmez sınıfa hoca geldi.
Yoongi arkamdan beni kalemle dürttü.
"Sence şurdaki çocuğun nesi var?Bugün sınıfa biraz erken geldim çocuk 3 saattir kafasını sıradan kaldırmıyor ve garip sesler çıkarıyor"
Çocuğa baktım gerçekten sınıfa geldiğimden beri bir kez bile olsun kafasını sıradan kaldırmamıştı.
"Son zamanlarda fazla korku filmi izliyorsun"
"Aranızda konuşmayı kesin,verdiğim testleri çözün"
Önüme döndüm ve testi çözüyormuş gibi yapmaya başladım.Aniden yüksek bir sesin gelmesiyle sıçradım.Az önceki çocuk sırasını devirmiş ve ayağa kalkmıştı.Ben dahil,sınıftaki herkes o çocuğu izliyorduk.
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ha!Bu nasıl bir saygısızlıktır devirdiğin sırayı yerden kaldır ve daha sonra benle beraber müdürün yanına gel"
Çocuk birden hocanın üstüne atladı ve sivri dişleriyle hocanın vücudunu kemirmeye başladı hoca çığlık atıyordu ben sadece donup kalmıştım çocuğun hocayı kemirip parçalara ayırmasını izliyordum.Sınıftaki herkes sınıftan koşarak çıkıyordu .Yoongi beni kolumdan çekti ve aşağı merdivenlere doğru sürüklemeye başladı. Yoongi'den kolumu kurtardım.
"Onu orda bırakamayız"
"Kes çeneni Taehyung eğer oraya gidersek biz de ölücez.O kadının kurtulma şansı yok.Gözümüzün önünde parçalarına ayrıldı ayrıca o çocuğun bir insan olmadığına eminim şimdi aşağı benle gelecek misin,yoksa bu sikim yerde ölmek mi istiyorsun?"
Korkuyordum.O çocuğa ne olduğuyla ilgili tek bir fikrim yoktu ama Yoongi hyung'un da dediği gibi insan olmadığı kesindi.Yukarıya çıkıp hoca ölmüş mü niye kontrol etmek istiyordum ama tek başıma tekrardan sınıfa girecek kadar cesaretli değildim.Sınıftaki herkes aşağı inmişti.Biz aşağı doğru indikçe çığlık sesleri geliyordu.Yoongi'ye baktım tedirgindi,sadece bana belli etmemeye çalışıyordu.İki eliyle,omuzlarımdan tuttu.
"Taehyung bebeğim aşağının güvenli olup olmadığını bilmiyoruz"
Yan taraftaki erkekler tuvaletini göstererek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rea taekook
Horrorokumanızı kesinlikle tavsiye etmem 7.sınıfken yazdığım bir fic sadece hesaptan gittigim icin buraya bir anı olarak bırakmak istedim