Bu bölüm biraz kısa oldu
Elimden geldiğince uzatmaya çalıştım💕*HATIRLATMA*
Jungkook da yanıma çömeldi ses her zamankinden daha yakın geliyordu.Yaratık sınıfa girdi ve etrafı incelemeye başladı.Tam bizi farketmeyip sınıftan çıkarken
(hapşurma sesi)
Elimle jungkook'un hemen ağzını kapadım ama artık çok geçti.Yaratık bizi farketmişti.
Yoongi'nin Bakış Açısı
En alt kata hiç inmemiş olmayı dilerdim
Tonca öğrenci yerde ölü bir şekilde yatıyordu.
Çoğunun karnında büyük deşikler vardı.Ortalıkta hiç yaratık olmamasını fırsata cevirip,bir tanesinin yanına yaklaştım ceplerini kontrol ettim.Kafası ezilmişti.Tanrı şahidim olsun ki bu çok iğrençti.Ölen çocuğun cebinden ekranı çatlak bir telefon buldum.Hemen telefonu açtım,şanslıydım ki şifre koymamıştı.Telefondan arama yapmak için tuşlara basarken,kafama su gibi birşey damladı.Neyin damladığını görmek için elimi saçlarıma götürdüm.
Su olduğunu sandığım şeyin aslında kan olduğunu farkettim.Yavaşça yukarı baktım tavanda tonca yaratık vardı ama hiçbiri bana saldırmamıştı.Tavandaki yaratıkları incelerken, yemekhaneden bir çocuk çıktı"Sonunda yaşayan birini buldum.Tek hayatta kalan insanın ben olduğumu düşünüyordum"
Yaratıklar sesi duyar duymaz bir anda çocuğun üstüne atladılar ve çocuğun karnını sivri pençeleriyle parçalamaya başladılar.Çocuk yardım edin diye çığlık atıyordu.Birden okuldaki yangın alarmı çalmaya başladı.Ses üst kattan geliyordu yaratıklar çocuğu bıraktı ve üst kata doğru koşmaya başladılar.Bende hemen çocuğun yanına gittim çok fazla kan kaybediyordu okul gömleğimi çıkarıp karnına baskı uyguladım.Merdivenlerden sarışın benim yaşlarımda bir çocuk indi,koşarak yanımıza geldi
"Çekil"
Dedi ve beni ittirdi.
"Jung woo beni tek başıma bırakma, hani söz vermiştin sonsuza dek yanımda kalacaktın"
Kanlar içindeki çocuk cevap vermedi sadece gülümsemeye calıştı,onu kurtarmak için artık çok geçti son kez bize baktı ve gözlerini kapattı.
Yanımdaki sarışın çocuk ağlamaya başladı."Yaratıklar birazdan burada olur gitmeliyiz"
"J-Jung woo'yu yalnız bırakamam tek başına kalmaktan korkar"
"Jung woo için şavaşmalısın"
Koluyla gözyaşlarını sildi,ayağa kalktı.
"Jung woo için savaşacağım"
Tuvalete gidip Tae'yi ordan çıkarmam lazımdı ama yaratıklarla savaşabileceğim hiçbir eşyam yoktu.
"Sarışın sende yaratıkları öldürmemiz için kesici bir alet var mı?"
Başını hayır anlamında salladı.İşte şimdi sıçmıştık yukarı silahsız çıkmak ölüme koşarak gitmek gibi birşeydi.
"Yemekhaneye gidebiliriz muhtemelen çekmecelerde işimize yarayacak birşeyler vardır"
"Acele edelim"
Beraber içeriye girdik
Deminki çocuk burdan çıktığına ve içerdeyken ölmediğine göre büyük ihtimalle burası temizdi.
Mutfağın olduğu bölüme girdik,çekmeceleri karıştırmaya başladık."Bıçak buldum"
Ardından açtığım başka bir çekmeceden bende bıçak buldum.Bu bıçakların bizi yaratıklardan koruyacağını sanmıyorum ama kısa bir süreliğine sersemletmeye yeterdi.
"Üst kata çıkıyorum,arkadaşım ordaki tuvalette saklanıyor"
"Bende geliyorum"
Üst kata doğru koşmaya başladım şarışın çocuk da peşimden geliyordu.Tuvaletin oraya vardığımızda,tuvaletin kapısının açık olduğunu gördüm.İçerdeki bütün kapıları açıp kontrol ettim ama Taehyung hiçbir yerde yoktu.
"Sanırım arkadaşın burda değil"
Taehyung'a birşey olma ihtimali kalbimi ağrıtıyordu.Tuvaletin kırık olan kapısından içeri birisi girdi ve sarışın çocuğa sarıldı.
"Jimin sana birşey oldu sandım,yaratıklar sana zarar vermedi değil mi?"
"Hayır Jin hyung ben iyiyim"
"Jung woo nerde"
"O ö-öldü h-hyung"
Adının Jimin olduğunu öğrendiğim şarışın çocuk tekrardan ağlamaya başladı.Jin hyung dediği kişi nin ise gözleri dolmuştu.
Bu bölümde Tae ve Kook beraberken Yoongi'nin neler yaşadığını gördük
Umarım hoşunuza gitmiştir.Taekook'la kalın💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rea taekook
Horrorokumanızı kesinlikle tavsiye etmem 7.sınıfken yazdığım bir fic sadece hesaptan gittigim icin buraya bir anı olarak bırakmak istedim