~Jesteśmy zbyt głupi, by pojąć jak działa nasz mózg~
Więc. Shifting to przenoszenie się do innej rzeczywistości.
Rzeczywistości jest nieskończenie wiele!
Działa to tak: W rzeczywistości, w której aktualnie się znajdujesz budzisz się rano i zakładasz czerwoną bluzkę, ale istnieje rzeczywistość gdzie założył*ś żółtą bluzkę, albo gdzie w ogóle się jeszcze nie obudził*ś.
Jak widzisz to jest niesamowite
Jeśli wam ktoś powie, że shifting jest łatwy to ochrzańcie go ode mnie. Shifting jest trudny, niektórym wychodzi od razu, innym po pół roku, a innym po roku,
(Ja osobiście byłam już bardzo blisko, ale moja mama mi wbiła do pokoju, pozapalała światła i zapytała się gdzie są obcinaczki do paznokci...ಠ_ಠ także ten)Jest też rzeczywistość w której Tony Stark, lub Severus Snape istnieją.
Rzeczywistości mają swoje własne nazwy (będę ich używać, bo szybciej)
Cr-Current reality To jest rzeczywistość, w której aktualnie się znajdujemy (ta w której założył*ś czerwoną bluzkę)
Dr-Desired reality To rzeczywistość do której chcemy się przenieść
Wr- waiting room To taka „poczekalnia"rzeczywistość w której można napisać bądź dokończyć skrypt
Tr- temporal reality Rzeczywistość tymczasowa, w niej możesz ułatwić sobie shiftowanie, bądź przyzwyczaić się do niego, możesz również odpoczywać itp.
Mity:
NIE DA SIĘ UTKNĄĆ W DR!
Nie da się tam umrzeć (oczywiście tylko wtedy, gdy zapiszesz to w skrypcie) Lecz jeśli już umrzesz to obudzisz się w Cr.
To chyba tyle z mitówJeśli chodzi shiftowanie do wymyślonej przez was rzeczywistości np: rzeczywistości pozaksiążkowej, to tak też się da! Ale trzeba się bardziej namęczyć, bo trzeba opisywać wszystko bardzo dokładnie...
•Według mojej filozofii, gdy ktoś wydaje nową książkę to daje świadomość nowej rzeczywistości•
•Shiftowanie•
CZYTASZ
Shifting- Czyli jak napisać skrypt
SpiritualHaj ta książka jest o shiftingu i o tym co powinieneś/powinnaś wiedzieć ;D Niestety nie będzie nic o metodach, bo nie znam wszystkich (ale jest sporo innych książek z nimi) więc enjoy :D