WR- waiting room

1K 23 12
                                    

>Life and death and love and birth and peace and war on the planet earth<

Rozpisze się tutaj o WR, bo to całkiem ciekawa rzecz!

Wr- waiting room, potocznie nazywana poczekalnią, lecz z poczekalnią nie ma to nic wspólnego.

Wr to miejsce do którego możemy się przenieść na próbę. Zobaczyć jak wyglądamy, jak wygląda świat, pochodzić, pozwiedzać, zobaczyć jak coś działa itp. Dzięki waiting room będziemy mogli potem ewentualnie zmienić skrypt i coś co nam się nie podoba :)

Ciekawostka: Dr to nie jest coś stworzone przez nas, to już istniało i istnieć będzie. My nie tworzymy tej rzeczywistości, jedynie się tam przenosimy, więc zmiana skryptu nie zmieni niczego w tej rzeczywistości, tylko przeniesie nas do innej. Identycznej, lecz jednak z tą zmianą, którą wprowadziliśmy.

Polecam dodać sobie do waiting roomu jakiegoś zwierzaczka, albo kogoś do towarzystwa. Możecie być tam samotni. (Oczywiście jeśli zapiszecie, że nie ma tam innych ludzi)

Więc tak:
Najlepiej zrobić sobie osobny skrypt do waiting roomu. Niech to będzie coś niewielkiego. Im skromniej tym łatwiej. Najlepiej by była to mała przestrzeń. Łąka, las, domek w drzewie... będzie kreatywni, ale i minimalistyczni.
(nie polecam swojego pokoju, lub miejsca, z którego się przenosicie, bo trudno wam będzie rozpoznać czy już się przenieśliście)

-Mój safeword to Makłowicz transformacja!
-Mam na imię Karolina Dowbor
*wygląd z waszego dr*
-w moim WR będzie ze mną mój pies z CR (lub inny zwierzak)

Zapisujcie też pewne dodatkowe rzeczy, np:
-Nie ma okresu
-Nie ma robactwa (🤢)
-Nie mam potrzeb fizjologicznych (jedzenie, spanie, sranie itp)
-Trwa wieczny dzień lub wieczna noc, co kto lubi
-nie ma innych ludzi i zwierząt oprócz: ...
(Gratka dla introwertyków)

kreatywność

>Is there anything that worth more than peace and love on the planet earth<

Shifting- Czyli jak napisać skryptOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz