1 step closer the one

117 11 167
                                    

love you

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



love you

☁️☁️☁️🐇☁️☁️☁️


barbie "the one" grubunu kurdu.

barbie "the one" grubuna angel,harry ve diğer 10 kişiyi ekledi.

barbie: herkese selam! 1 milyon dolar değerindeki evimize ve yarışmaya hoş geldiniz!

barbie: daha önce birçok kez kişinin hayatını mahvettiniz ve mahvoldunuz, berbat ilişkiler kurdunuz.

elle: i feel attacked

barbie: kendinizi tanımadığınız insanların kollarına atıp aşkı buldunuz, ya da "doğru kişiyi" bulduğunuzu sandınız.

barbie: kilit sorumuz şu: "doğru kişi" gerçekten var mıdır? varsa tüm imkanlar sağlandığında onu gerçekten bulabilir misiniz?

devon: zaten bunun için burada değil miyiz?

angel: unuttun mu bilmiyormuş gibi davranacağız

barbie: test olarak sunulan dnalarınızdan sizin için "doğru olan" kişiyi bulduk ve programa kadar getirdik. ayağınıza kadar gelen fırsatı değerlendirebilecek misiniz yoksa işleri tekrardan mı batıracaksınız?

anna: batıracağımı hissediyorum

barbie: birbirinizi tanıyarak sizin için "doğru kişi" olup olmadığınızı bulmak zorundasınız. "doğru kişiyi" bulduğunuza inandığınızda eşler açıklanacak. sonuçlar sizi mutlu mu edecek yoksa hayal kırıklığına mı uğratacak?

myra: kesinlikle hayal kırıklığına uğrayacağım

barbie: unutmayın. sizin için "doğru kişiyi" sadece ben biliyorum. eğer sizin için seçtiğim "doğru kişiyi" bulursanız buradan bir ödülle ayrılırsınız. bulamaz ve burnunuzun dikine gidip başka biri ile giderseniz eliniz boş dönersiniz.

stormi: elim boş dönersem hiç şaşırmam

barbie: size en büyük kuralımızdan bahsetmeyi az daha unutuyordum. "doğru kişiyi" birbirinizle takılarak değil oldukça ciddi bir şekilde arayacaksınız. her türlü cinsel aktivite yasak!

ambrosia: öpüşmek de mi yok?

barbie: bu bir aile şovu.

barbie: kurallara uymayan para kaybeder. "doğru kişi"yi bulamadan elenir.

barbie: bu arada yarışmada eşcinsel bireyler var ve eşleşmelerinizi hemen bulmamanız için eşit sayıda kadın ve erkek getirdik.

barbie: yani aslında şu anda sizin için doğru kişi burada olmayabilir ama merak etmeyin. sonradan yarışmaya eklenecekler.

the one :: group chatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin