"Tanri aşkına bella nerede şu lanet olasi ev?! "
"Tanrim lisa biraz sakin olmayi dene lutfen!"
"Pekala"
Merhaba. Ben lisa. Sarisin mavi gozluyum. Vee evet. Bingo! Buraya gelmeyi cok istiyordum. Universte hayalim gerceklesti. Umarim hersey yolunda gider.
"Lisa! Evet. Burasi. Evimiz harika!"
"Aman tanrim bella burasi mukemmel"
"Hadi iceri girelim"
Bavullarimizi iceri tasidiktan sonra, icerdeki esyalarin uzerindeki ortüleri kaldirdim. Annemin zevkine bayiliyorum!. Ayağımdaki vans'larimi cikarttiktan sonra gelisi guzel biyere attim. Hemen ust kata kostum. Ve odama baktim. Tanrim! Burasi.. Mukemmel. Siyah ve beyazin olağanüstü uyumu beni benden almisti. Taa ki bellanin ciyaklamasini duyana kadar..
"Lisa! Burayi gormen gerek!"
"Pekala geliyorum"
Bellanin cagirdigi yone geldim ve odasina baktim. Benim zevkime biraz uymasada guzeldi. Kirmizi ve siyah. Tam onu anlatiyordu.
"Evet harika bella. Ben esyalarimi yerlestirmeye gidiyorum."
"Pekala"
Odamin hemen caprazinda olan bellanin odasindan ciktim ve bavullarimi odama tasimak uzere odama yoneldim. Kapimi kapattiktan sonra camı actim. Aman tanrim! Bu.. Kivircik meteorda kim ?!
Tanrim
Bu
Tamamen
Hayal
Olmali!
Pekala kendine gel lisa! Perdeyi cektim ve bavulu actim. Tek tek kiyafetlerimi askilarina asip yerlestirmistim.
**********
Tanrim kurt gibi açım. Saat kacti boyle?!
aman tanrim saat aksamin sekizi ve ben kurt gibi açim.
"Bella ben markete gidiyorum. İstedigin birsey varmi?"
Ust kattan bagiran bella:
"Makarna! Tanrim makarna al lisa!"
Gozlerimi devirip anahtarimi cuzdanimi ve telefonumu alip cikmistim. Biraz karanlikti ve ben.. Korkmamistim! Ah. Lisa kimi kandiriyosun. Korkuyorum. Marketi gordugumde gulumsedim ve hemen iceri girdim. Market arabasi aldim ve cips bellanin istegi uzerine(!) makarna , cikolata, 1-2 kozmetik urunu aldiktan sonra kasaya ilerledim ve parayi odedim. Posetleri alip ciktiktan sonra, kestirme amacli ara sokaktan girdim. 1-2 serseri icki icip sarhos olup bana laf atiyordu. Tanrim kisa sortla bu saatte markete niye gittimki ben. Kisa dusuncelerimden kurtulup sirtimi sert bir duvarda buldum. Aciyla inlememle boynumda bir baski hissettim.
"TANRİM. NAPTİGNİ SANİYOSUN İMDAT BİRAK BENİ"
İsmini bilmedigim adam cebinden bicak cikartip boynuma getirdiginde agzim O seklini almisti.
"Kes sesini yoksa o guzel boynunu keserim"
Kafami olumlu anlamda salladim. Gozlerimi kapatip tanriya dua edecegim zaman uzun boylu biri gelmisti ve ismini bilmedigim serseriyi yere yatirip yumrukluyordu. Agliyordum. Bir an once eve gitmek istiyordum. Tanrim bu o!
Kivircik
Meteor
Uzun boylu
Ve
Meteor.
Merhaba arkadaslar. Ben Yasemin hikaye yazmaya yeni basladim. Yarn yeni bolumu yazarim. Umarim begenirsiniz. Arkadaslariniza tavsiye ederseniz sevinirim! Sizi seviyorum:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Aşk.
ChickLit"Lisa. Adim lisa marin. Universite icin Londraya gidiyorum. 19 yasindayim. Cocukluk arkadasim bella ile gidiyorum. Orada hayatimin guzel olcagini umuyorum." Basina neler geleceginden habersiz olan lisa, bella ile yola cikmisti bile. Belki basina gel...