Bolum 2.

67 3 0
                                    

Tekrar merhaba. Yeni basladigim hikayenin ikinci bolumunu yazmak icin buradayim. Umarim begenirsiniz. Vote ve yorum yapmayi unutmayin. İyi okumalar :*

Agzim O seklini alirken ismini bilmedigim meteor kivircik elimden tutup beni surukluyordu. Agliyip ciyaklasamda beni dinlemiyordu. Kimdi bu ? Beni neden kurtardi ? Aklimda binlerce soru dolanirken sirtim sert biryere carpti. Tanrim napiyordu bu ?!

"Ne yaptigini saniyorsun ?" aglamamaya calissamda kendiliginden akiyordu yaslar.

Bedenini bana bastirdi ve bileklerimden tuttu.

"Bu. Saatte. Disarda. Ne. İsin. Vardi "

Sinirden cenesinin kasilmasi beni ürkütmüştü. Ama korktugmu ona gostermiyecektim. Hey hey bir saniye! Sen kimsin bana hesap soruyorsun lanet olasi ?!

"Tanrim sen kim oluyorsunda bana hesap sorabiliyorsun ?!"

Yuzunu tam net goremesemde buruk gulusunu yuzune yerlestirmisti.

"Seni eve birakayim. Birdaha bu saatte disari cikarsan seni kurtarcak biri olmaz"

Kim oldugnu soylemeden posetlerimi alip onden ilerlemeye baslamisti. Bende kosarak yanina gittim goz goze geldik ve.. Tanrim gozlerini karanlikta gorememistim. Zumrut yesili gozleri beni gercekten.. Etkilemisti! Ben hala ona bakarken o kafasini yola cevirmisti. Kendime geldigimde eve geldigmizi farkettim. Ve ona donerek elinden posetleri almistim. Tam arkasini donup giderken, posetleri yere birakip kolundan tuttum. Evet bu cesaret nerden geliyor bilmiyorum.

"Şey b-ben tesekkur ederim"

Ne?! Lisa! Kekelemistim. Tanri askina kekelemistim. Vucuduma bilmedigim bi elektrik akimi gelmisti. Pembe dolgun dudaklari yuzune yayildiginda gulusunun ne kadar guzel oldugnu farketmistim.

"İyi aksamlar"

Arkasini donup giderken bacaklarina bakmistim. Tanrim ben kizken bu kadar guzel bacaklarim yok! Yerden posetleri aldiktan sonra kot sortumun cebinden anahtari cikarttim ve kapiyi actim.

"Tanrim lisa nerdesin sen?! Meraktan oldugumun farkindamisin?! Lanet olasi markete diye ciktin ve 1 saat geri gelmedin. Tanri-" tam konusucakken dayanamiyip konusmasini boldum.

"Bella sakin olurmusun. Sadece yolu kaybettim o kadar. Endiselenmene gerek yok." gozlerimi devirip mutfaga gectim ve makarna yapmak uzere harekete gectim. Arkamdan bella geldi ve tezgaha oturdu.

"Tamam uzgunum sadece korkmustum. Yemegi cabuk yap rahibe lisa. Açlıktan olüyorum!"

ah evet. Size solemeyi unuttum sanirim. Ben kimseyle yatmadigim icin herkes bana rahibe lisa der. Pek onemsemem. Bella bakire degildi. Erkek arkadasinla beraber olmustu. Herneyse. Makarna suyu kaynadiktan sonra makarnayi icine attim ve yavas yavas olusunu izledim.
***********

"Ellerine saglik lisa. Harika olmustu. Ben biraz televizyon izleyip odama cikiyorum."

Kafami olumlu anlamda asagi yukari salladiktan sonra, merdivene yonelip odama ciktim. Kapimi kapatip odamdaki minik banyoya gectim. Sicak suyu acip uzerimdekileri cikartmistim. Ve kendimi sicak suda serbest birakmistim..

HARRY'NİN ANLATİMİNDAN:

Karsiya tasinan sarisin kizi acikcasi cok begenmistim. O cok..cok safti. Guzeldi. Herneyse. Pencereden odasini izlerken kapisinin acildigni gordum. Ustundeki mini sortla ve bluzla disari cikmasi beni sinirlenmisti. Nereye gittigni merak ederek pesinden hemen ciktim. Markete gittgni anladigimda kosede onu bekliyordum. Neden bunlari yapiyorum bilmiyorum. 6-7 dakika sonra elinde 2 posetle cikan lisayi gordum. Yonunu degistirip ara sokaktan gidiyordu. Tanrim bu kiz gercekten saf. Hangi kiz aksamin bu saatinde mini sortla tek basina ara sokaktan gecer ki? Ellerimi saclarmdan gecirip takipe koyulmustum. Ciyaklama sesi geldiginde gozlerim lisaya kaydi. Bir serseri lisayi sıkıştırıp bicagi boynuna dayadiginda sinir vucudumu ele gecirmisti. Daha fazla vakit kaybetmeden serseriyi altima alip ardi ardina yumrukluyordum. Kendinden gectiginde lisanin elinden tutup sürüklemistim. Goz goze geldigmiz an.. Tanrim ben asikmi oluyordum? Hayir. Harry styles asik olmaz. Evinin onune geldigimizde posetleri elimden aldi. Arkami donup giderken kolumu tutmustu. Tesekkur ederken onu dinlemiyordum. Yuz hatlatini inceleyip ne kadar mukemmel oldugnu dusunurken iyi aksamlar diyip yanindan ayrildim.
************
LİSA'NİN ANLATİMİNDAN DEVAM:

Gozlerimi zorda olsa acip tavanla bulusturdum. Saate baktigimda 12:50'di. 13:30'da universtide olmam gerekiyordu. Hemen kalktim ve elimi yuzumu yikadim. Merdivene yonelip asagi indigimde bellaya seslenmistim. Fakat ses cikmamisti.

"Bella!"

Her yere baktigimda sira mutfaga gelmisti. Mutfaga geldigimde kahvalti hazirdi ve not vardi. Notta soyle yaziyordu: "lisa. Tatlim gunaydin. Beni john cagirdigi icin erken ciktim. Bu kahvalti senin icin. Afiyet olsun. Xx" Kendi kendime kikirdayip hemen nefis kahvaltimi yemek icin oturdum. Ve afiyetle yedim.

Kahvaltimi bitirdikten sonra mutfagi topliyip odama ciktim. Yirtik kot ve mor kazagmi giyip sacimi acip hafif bir makyaj yapip cantami telefonumu alip evden ciktim. Kulakligmi cikartip muzik dinlemeye baslamistim. 20 dakikalik yuruyusten sonra okula varmistim. Kulakligmi cantama koyup bahcesini turlamistim. Okul guzele benziyordu. İceri girip listeden sinifima baktim. Sinifima geldigimde en arkaya oturmustum. Yani bir kiz gelmisti.

"Selam"

"Selam"

"Adim carly. Yenisin sanirim"

"Evet. Adim lisa"

"İsmine bayildim. Birazdan ingilizce dersi baslicak. Hocayi genelde kimse dinlemez. Alisman zor olabilir."

Ardindan hemen hoca sinifa girdi ve derse basladi.
*********
"Bugun bir planin varmi lisa?"

"Aslinda ıhmm. Yok."

"Pekala. Starbucks'a gidelimmi"

"Tabi neden olmasin"

Carlyle iyi anlasmistik. Starbucks'a  gittigimizde carly lavaboya gitmek icin ayaklandi.

"Lisa ben lavaboya gidiyorum. Siparisler birazdan gelir."

"Tamam carly"

Carly kalktiginda karsi masada 1 kiz ve.. Aman tanrim!

Bu

Gercekten

Sinir

Bozucu!

merhabaa. Tekrar ben geldim. Kisa yazdigim icin kendimi kotu hissetsemde umarim begenirsiniz. Vote ve yorumlarinizi esirgemeyin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyük Aşk.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin