Hej hej hej!
Założyłam tę 'książkę', bo mam wiele pomysłów na historie, których nie zamierzam zrealizować.
Pomyślałam, że może ktoś z was, kto bardzo chce pisać, a nie ma żadnego ciekawego pomysłu na fabułę znajdzie tu coś dla siebie.
W końcu i ty nie bez powodu tutaj trafiłeś, hm?
Teraz przedstawię Ci kilka zasad dotyczących 'adopcji' moich story ideas.
❇ Jeśli chcesz jakiś pomysł - napisz w komentarzu pod nim "znam regulamin. chcę adoptować"
❇ Kiedy dostaniesz ode mnie odpowiedź z pozwoleniem - możesz zacząć publikować.
❇ W zamian za oddany ci pomysł napisz w dowolnej części twojej książki (najlepiej opis), że masz go ode mnie.
❇ Szczegóły historii możesz ustalić sam(a) i zmienić w niej to, co zaproponowałam.
❇ Przy oddanym pomyśle napiszę adopted i/lub zadedykuję post osobie, która będzie go realizować.
❇ Jeśli zmienisz zdanie i nie będziesz realizować wziętego pomysłu lub usuniesz pisaną już historię - proszę napisz do mnie i zwróć pomysł.
▶▶ Jeśli masz jakiś pomysł, który chciał(a)byś tutaj umieścić - napisz do mnie w prywatnej wiadomości :) ◀◀
▶▶ Jeśli nie masz tutaj konta lub chcesz realizować dany pomysł na innej stronie niż wattpad - napisz do mnie o tym na tt - xcvrlystylesx ◀◀
Regulamin będzie aktualizowany co jakiś czas.
Proszę, nie kradnij moich pomysłów. Jeśli któryś chcesz - po prostu do mnie napisz.
Na pewno się dogadamy :)
{ 12.05.15 }
{ 10.05.16 }
CZYTASZ
story ideas • perfstylesx
Randomjeśli macie jakieś pomysły, których nie wykorzystacie, możecie mi je wysłać w wiadomości prywatnej, a ja jeśli pozwolicie umieszczę je w "story ideas" :) all right reserved © perfstylesx 2015-2016