1.

2.2K 64 3
                                    

Încă o zi oribila din viata lui Park Adina, o fata nu prea scunda, dar nici foarte înaltă de 1,68, slaba,palida cu pielea de un alb ca laptele, dar foarte inteligenta și optimista.Dupa plecarea mamei ei tatal sau a început sa bea încontinuu fără oprire.Incerca sa găsească o soluție, dar tot ce ramanea era sa plece, dar nu a vrut sa își lase tatal singur pt ca știa ca înlăuntrul lui este un om bun.Incerca mereu sa fie vesele și muncea după terminarea orelor pentru ca bursa era luata de tatal ei pentru a-și lua băutură.

Ea este trezita de țipetele tatălui ei ca în fiecare dimineață.
Pleacă la bai și își face rutina de dimineață iar apoi pleacă în graba la școală pentru an nu mai da ochi cu tatăl ei pe care sigur daca îl vedea era sigur luata la bătaie în secunda următoare.

Adina era în drum spre școală când deodată a început sa se simta urmărită, sa uitat în spate, dar nu a văzut nimic asa ca își contina drumul spre școală.

La școală nu era bătută sau batjocorita ci doar exclusa din toate grupurile de aceea nu avea nici un prieten.

După terminarea orelor fata a plecat pentru doua ore la cafeneaua din colt pentru a-și termina programul și a-și lua bani cu care din greu reușește sa plătească facturile și sa își ia mâncare pentru casa și școală.

Seara sa întors acasă în speranța că tatal ei doarme, dar nu a fast asa.

'Pe unde ai umblat tarfo?Misca aici.' spune venind spre mine.
'A-am fost l-la ș-școală'spun eu iar el îmi da o palma de toată frumusețea care ma făcut sa cad pe jos și de acolo a început sa dea cu picioarele în mine. Dupa vro jumătate de ora în care a tinuto tot asa am reușit sa fug mai bine zis sa ma târăsc pana în camera mea unde am început sa plang în hohote.Nu mai suportam.

De dimineață sunt trezita de usa camerei care se deschide pe ea intrând tata și un bărbat inalt, defat băiat.

'Dami bani și o poți lua' spune tatal meu și acel băiat ia dat o suma maricica de bani dacă care ma luat pe umărul sau și a ieșit din camera.
'Lasă-mă' spun eu dând cu pumni în spatele băiatului.
'Nu te las'spune el aruncanduma pe bancheta din spate a limuzini sale.
'Nu vreau sa vin cu tine nu te cunosc' spun încercând sa ies din mașină, dar acesta se suie pemine sărutându-ma flamand.
'Tatal tău tea vandut acum ești a mea' spune el rânjind și ma mai saruta odată.
'C-ce a f-facut?' și trebuie eu cu lacrimi în ochi.
'Tea vandut' spune el cu o foarte mare ușurință.
'Si, lasă-mă nu vin cu tine' spun încercând din nou sa deschid portiera, dar acesta ma trage la el în poală imobilizandumi minile la spate.
'Ai face bine sa ma asculți de acum ești proprietatea mea și ai face bine sa nu ma enervează pentru ca nu vrei sa ma vezi într-o pasa proastă, n-am înțeles?' spune el, eu doar afirman din cap.
'De acum ești iubita mea, îți place asta?' ma întreabă el, iar eu la fel dau afirmativ di cap și fără sa îmi dau seama pe fata îmi apar suroaie de lacrimi, dar el mi le șterge și ma pune cu capul pe pieptul lui.
'Ar trebui se nu mai plângi pentru ca team sacapat de un chin' ii spune baiatul punând-o pe creștetul capului.

În drum spre noua ei casa fata a adormit. Băiatul sia pus în plan sa ii readucă zambetul acela drăguț și radiant pe fața fetei.

'Iubito am ajuns, trezește-te.' spune el cu o voce calma.
'Hă?Ou o-ok' spune fata după care baiatul o ia în brate înainte ca ea sa se dea jos din mașină și o duce în casa.

Și primul capitol este gata, apar ca o sa va placa cartea.

Vândută de tata//KTH//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum