14.

902 30 3
                                    

Perspectiva Adina

Conduc cu o viteza de nedescris, am nervi întinși la maxim, cum își permite el sa tipe la mine și sa ma ia la răspundere, el nu merita sa fie tata, nu lui Ari-Ji. Am suferit foarte mult când am aflat ca sunt însărcinată, dar am zis ca nu este vina acestui suflet mic și ca nu trebuie sa îl avorteze și asa a apărut mica mea prințesa, Ari-Ji, care îmi inbunraza ziua doar uitându-se la mine.

Imediat cum ajung la sediu, ma dau jos din mașină și merg sa îmi iau motocicleta și vin în fata sediului, lăsând-o acolo și intrând înăuntru.

'Yeonjun, aranjaza o cursă, am chef de viteza și de batut pe cineva' tip eu când întru în sediu

'Deci, Queen a curselor reintra în joc?' intreaba rânjind și atunci ii ranjesc și eu

'Eii, dar nu a trecut mult de când nu am mai concurat, doar 5 luni, de fapt e cam mult, dar niciodată nu e târziu asa ca aranjazo sa fie în seara asta la 19:30, toți șefi de mafi care vor sa vina veni, dar doar șefi de mafi nimeni altcineva'
spun și dau sa plec, dar Yeonjun spune

'Acuma e 12:45 la 13:00 trebuie sa îl iei pe Hyunjin de la școală și la 15:30 pe Ari-Ji de la creșă, deci eu zic sa pleci repede sa îl iei pe Hyunjin asa ca lasă motorul și ia mașina' spune si vrea sa îmi ia motorul sa îl ducă, dar îl opresc

'Nuuu, merg cu motorul sa îl iau, tu doar adu-mi casaca cu dinozauri pentru el și după dute si aranjaza cursa, a și cursa sa fie la vechea ferma de la periferia Seul-ului' spun și el îmi da casca și eu plec în viteza, în 10 minute ajungând la școală unde invata Hyunjin  așteptându-l

Ii pun cricul la motor și ma așez pe o banca așteptându-l, când iese vad ca niște copii rad în spatele lui și îl arata cu degetul și el merge cu privirea în jos fiind trist asa ca decid sa ma duc la el.
El când ma vede sare la mine în brațe și acei copii când ma vad se opresc și se uita la noi. Eu îl iau pe Hyunjin de mânuțe și îl ajut sa urce pe motocicletă apoi ma urc și eu și îmi pun casca la fel și lui și după pornesc cu viteza spre casa.

În drum spre casa o mașină se tot ținea după mine, la volan mi sa părut ca îl vad pe  Jimin, dar am spus sa nu trag concluzia pripite și sa îmi continui drumul.

Când ajung în fata casei mașină încetinește și după puțin timp o ia din nou din loc de data asta mergând cu viteza. Bag motorul în garaj și și întru în casa cu Hyunjin.



Încep sa ma pregătesc de cursa, ceasuri indica ora 18:30. Ma îmbrac așa:

 Bine înțeles ca mi-am luat și arme, pentru ca pentru o magioata e perfect normal

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Bine înțeles ca mi-am luat și arme, pentru ca pentru o magioata e perfect normal. Ies pe ușa din spate fiindcă nu vreu sa ii spun Amandei ca iar mam apucat de curse.

Îmi iau motorul acesta:

Îmi iau motorul acesta:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și casca asta:

Și conduc pana acolo gonind printre mașini ca vântul pana ajung la vechea ferma de la periferie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Și conduc pana acolo gonind printre mașini ca vântul pana ajung la vechea ferma de la periferie. Când ajung toți erau cu ochi pe mine și atunci eu ma dau jos și pun cricul la motocicleta și apoi îmi dau casca jos începând sa îmi scutur capul dintr-o parte în alta pentru a mi se aranja parul și după ma uit la toți care au venit și printre ei îl zăresc și pe Taehyung, când îl vad ii zâmbesc și ma duc lângă Yeonjun si acesta ia microfonul și spune.

'Chiar dacă au trecut 5 luni de când sa lasat a revenit pe piste, uitați pe măreață Queen, regina curselor și a pistelor, dacă au ajuns toți concurenții zic sa începem' spune Yeonjun si fiecare concurent se duce la mașină sau motorul lui

În curca erau șefi a cinci mafii, eu fiind a șasea, acești fiind Kai pe care lam mai bătut la vro 3 curse în trecut, dar vad ca tot mai vrea, San care a tot încercat sa filtreza cu mine, dar nu ia mers, Vernon care de vro un an se lăsase, dar se pare ca să reapucat, Juyeon, el a fost un prieten bun deal meu la început, când am creat mafia Descendants, dar aducă un timp sia creat și el o mafie adică mafia The Boyz și de atunci nu am mai ținut legătura, MJ cu care am mai vorbit, dar nu foarte mult și la sfârșit Taehyung, el chiar dacă nu știa a mai concurat cu mine la curse, pe care normal ca lea  pierdut, dar el nu știe asta.

Ma duc și îmi iau motocicleta și merg la linia de start eu fiind prima din dreapta, după mine Vernon care era cu mașină, Juyeon care era cu o motocicletă, San care avea o mașină, Taehyung tot mașină si MJ cu o  motocicletă.

'Daca sunteți pregătiți o sa dam startul.
1...2...3...și.......

Scuze ca nu am posta cum vam promis, dar aveam foarte multe ideei și am stat sa le pun în ordine ca iasă ceva bun, cat de cât și sper sa va placa!

*Va urma*

Vândută de tata//KTH//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum