~○ Cudzia žena○~

28 1 0
                                    

Už je to týždeň čo mama zomrela.
Otec sa prestáva ovládať. Pije alkohol. Niekedy len tak zmizne. Tak ako dnes večer. Povedal mi, že sa ide prejsť. Keďže som sama doma, tak si idem pustiť telku. Práve ide nejaký film o zvieratách. Vyzerá to zaujímavo. Urobím si cereálie a sadnem si na gauč. Keď dojem, idem si dať sprchu. Pozriem sa na hodinky. 20:00. Otec tu ešte stále nie je. Pozriem sa z okna a zamyslím sa.
,,Načo by bral auto, keď sa išiel prejsť?" Spýtam sa sama seba.
Ešte k tomu začína pršať. Keďže sa televízor začne sekať, rozhodnem sa čítať knihu. K tomu si otvorím balenie cukríkov. Znovu sa pozriem na hodiny. 21:00. Otec tu ešte stále nie je. Začínam mať obavy, že sa mu niečo stalo. Zatvorím knihu a ľahnem si do postele. Zavriem oči a čakám kým zaspím.
                      ♢♢♢
Strhnem sa zo sna. Srdce mi búši ako šialené. Zrazu začujem buchot. Strhnem sa. Napínam uši a v duchu dúfam,že sa mi to len zdalo. Zamračím sa. Niekto je v našom dome. Je to žena. Prečo sa smeje akoby bola na drogách?
Zrazu začujem kroky. Niekto prejde okolo mojej izby. Začujem mužský hlas. Otec si tu niekoho dotiahol? To snaď nemyslí vážne!
Zrazu ma začne bolieť brucho. V duchu dúfam že ma to prejde. Schúlim sa do klbka a snažím sa znovu zaspať.  Po piatich minutách ma to prestane baviť a rozhodnem sa ísť za otcom. Otvorím dvere a vykročím k spálni. Jediné čo počujem je smiech. Chvíľu váham no potom otvorím dvere. Prekvapene hľadím na ženu. Má rozopnuté šaty. Tvári sa šokovane.
,,To-to je k-kto?" Spýta sa môjho otca.
,,Samantha?"prekvapene sa na mňa zadíva a podíde ku mne.
Zatvárim sa previnilo. Nemala som jesť tie blbé cukríky. Zrejme boli po záruke.
,,Bolí ma brucho". Poviem.
Otec sa zodvihne z postele a povie : ,,Poď Samantha".
Spýtavo sa naňho zahľadím.
,,Idem ti dať kvapky na bolesť brucha".prevráti oči.
Vyzerá unavene. Poslúchnem a pomalými krokmi sa vlečiem za ním. Žena ma prepicháva pohľadom. Vtom sa jej rozžiaria oči.
,, Hej a... nemôžem jej ich dať ja?" Spýta sa opatrne.
Otec sa zatvári zmätene no potom povie: ,,Fajn, môžeš".
Žena ma chytí za ruku a vyjdeme zo spálne.
,,Lieky sú v skrinke!" Zakričí za nami otec.





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 07, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SamanthaWhere stories live. Discover now