,, Oci? Spýtam sa, čo máme na večeru?" Otec si povzdychne. Lekári zistili že moja mama má rakovinu hrubého čreva. Je to smrteľná choroba na ktorú nie je liek. Odvtedy mám pocit, že sa môj otec psychicky zrútil. Mama je teraz v nemocnici. Otec to má bez nej ťažké. Práve vo chvíli, keď chce otec niečo povedať zazvoní telefón. Vykročí k telefónu a zdvihne to.
,, Haló?...áno..." otec sa tvári zmätene. Z telefónu počuť mužský hlas.
,, ...Hneď sme tam..." povie a zloží.
,,Poď". Povie a oblieka si bundu.
,,Kde?"
,, Nepýtaj sa a poď".
Oblečiem si bundu a obujem topánky. Otec zamkne dvere a nasadne do auta. Sadnem si na zadné sedadlo, zabuchnem dvere auta a otec naštartuje.
♢♢♢
Zastavíme pred nemocnicou. Už teraz cítim, že niečo nie je v poriadku. Vystúpim z auta a s otcom kráčame k budove. Vyjdeme na poschodie a zastavíme pred izbou kde je mama. Otvorím dvere a vojdem do miestnosti.
,,Ahoj Samantha". Povie doktor Chris.
,, Mami!" Vyhŕknem a doktora ignorujem. Podídem k posteli a ona mi stisne ruku.
Do izby vojde otec.
,, Dobrý večer pán Silver". Povie ticho doktor. ,, Je mi to ľúto rakovina je v 4. Štádiu."
Otcovi sa do očí rinú slzy.
,, Vaša manželka zomiera." Povie a dodá: ,, Necham vás osamote." Potom odíde z izby. Otec sa snaží nerozplakať sa a ja viem že tu mama už dlho nebude. Rozvlykám sa. Mama sa na mňa chabo usmeje. ,,Samantha". Povie a pozrie mi rovno do očí. ,, Neplač budem vždy s tebou. Musíš byť silná. Ľúbim ťa." Povie a dá mi bozk na líce.
,, Aj ja teba ". Smrknem.
Potom si k nej kľakne otec.
,, Ľúbim ťa". Povie. Ona sa usmeje a odpovie mu: ,, Ja teba tiež". Potom zatvorí oči a prístroj ukazuje červené čísla. Pribehne doktor Chris a skontroluje jej pulz.
,, Mrzí ma to". Povie a odpojí mamu od prístrojov.
,,Mami!"skríknem no odpovede sa nedočkám.Ďalšia čásť je na svete. Dúfam že si to aspoň niekto číta. :DD
ESTÁS LEYENDO
Samantha
FantasíaSamantha je 11 ročné dievča ktoré stratilo mamu. Otcova nová priateľka sa ju pokúsi zabiť a tak unikne do lesa. Keď už má pocit že je všetko stratené, nájde svojích starých kamarátov a dozvie sa, že ovláda element. A nie je sama. Niektorý však nemaj...