0.1

41 5 0
                                    

Büyük bir gürültüyle uyandı Aceline. Önce merak etmişti gürültünün sebebini . Sonra yatağının karşısındaki çubuklara baktı. Çubuklar zamanı gösteriyordu . Çizgiler vardı üzerinde ve kum gibi küçük tanecikler dökülüyordu. Gün başından bitimine ve geceye doğru yukarı çıkıyordu .

Bunu gibi bir sürü şey yaşantılarına dünyadan gelmişti . Dünyaya sadece burayı yöneten melekler gidebilirdi. Bir beş altı saniye sonra kendine geldi Aceline . Çubuğa baktığında arada sırada olduğu gibi göğüsünün sol tarafı ağırımaya başladı. Geç uyanmışım! , Diye düşündü. Kesinlikle ceza verilen ilk 50 maddenin içindeydi, zamandında kalkmamak .

Hemen ayağa kalkıp gerindi . Üstünü giyip ağzına birkaç lokma attı . Rutin işlerini yaparken bir yandan da alacağı cezayı düşünüyordu. Cezalar hep farklı olurdu. Bu da Aceline'nın işini zorlaştırıyordu haliyle . Nasıl bir cezaya kendini alıştıracağını kestiremiyordu .

Bir yandan da dışarıdan gelen gürültü başının ağrımasına sebeb oldu. Ağrıya aldırmadan dışarıya bakmak için ayaklandı. Merakı üstün gelmişti .Ve dinlemeye başladı .

Konuşmalara göre bir kız yine dünyaya kaçmıştı. Ve üç hakkını da doldurmuş olmalıydı. Aceline bunu biraz gereksiz buluyordu . Zaten bizi yöneten melekler dünyadaki aletler , eşyalar , isimler yani çoğu şey buraya da uyguluyor . Görebileceği ne olabilir ki? , Diye düşündü. Boşu boşuna eritilecek .

Baktığı yerden kafasını çekti ve ayağına hızlıca puflarını giydi. Ardından nedense evine bakma isteği üzerine , evine göz gezdirdi. Her taraf topluydu . Çünkü bu da 'kesinlikle ceza verilen 50 madde 'içinde vardı , dağınıklık.Onun dışında , ev küçüktü ama ona yetiyordu. Zaten tek başına kalıyordu.

Evine bakmayı bitirip aşağı sallanan ipini tuttu ve aşağı doğru indi. Melekler evlerini yukarıya , ağaçlara kurarlardı. Onlara melek dense bile yönetici meleğin dediğine göre onlar , bir insan türüydü . Dünyadaki varlıkların -insanların - onlara benzediğini söylemişti. Gerçi Aceline bunu umursamıyordu. O da bütün melekler gibi sadece çalışıyordu. Düşünme ihtiyacı bile hissetmeden bütün günü çalışarak ve uyuyarak geçiriyordu.

Shateiellar'ın olduğu yere doğru ilerlerken bir kız -galiba dünyaya gidip eritilecek olan kızdı -arkasından bağırmıştı Aceline'nın.

"Hepiniz bir robotsunuz ! Ama farkında değilsiniz ! " ama yine umursamadan gittiği yere ilerlemeye devam etti .

***

"Nasıl uyanamazsın ! " Aceline , yönetici meleklerin bi alt seviyesindeki baş meleklerden bitanesi tarafından sorguya çekiliyordu.

"Uyanamadım efendim. " başını eğdi . Bu meleklerin saygı davranışıydı. Doğru konuşmak gerekirse bunu ceza almamak için yapıyordu.

"Amacımız nedir ?!"

"Çalışmak ."

"Uyuyunca ne yapamıyoruz ?! "

"Çalışamıyoruz ." Baş melek , odasına göz gezdirdi ve kağıtları karıştırmaya başladı.

"Iyi! Gelelim cezana ."

***

Elinde tuttuğu mektubla baş meleğin yanından ayrıldı ve gideceği yere ilerlemeye başladı. Açıkçası bu ceza beklediğinden daha hafifti. Sadece bir mektubu başka bir taraftaki baş meleğe götürmesi gerekti . Sadece , yol biraz uzundu. Ama diğer cezalara kolaylıkla tercih ederdi.

Yürümeye devam ederken etrafına bakıyordu. Çalışan diğerlerini izliyordu . Üstünü silkeledi ve biraz daha hızlanmaya karar verdi. Çalışması lazımdı. Bir amaçları yoktu , çalışıyorlardı. Onlar öyle eğitilmişti , çalışmaları için .

Bir kaç dakika sonra yanından geçmesi gereken bir tarlaya vardı. Ordan geçecek , köprüyü de aşıp baş meleğe ulaşacaktı . Tarlanın yanından geçerken bir tabela asılı olduğunu gördü. Üzerinde ' tehlikeli ve yasaktır 'yazıyordu. Bir anlam veremedi Aceline. Altı üstü bir tarla diye düşündü. Zaten bu onun cezasıydı . Kızmazlardı. Geçip gidecekti derken bi ses duydu.

"Aceline ! "Biri ona sesleniyordu. Kafasını çevirip baktığında bi kız gördü , bu ceza almadan önce arkasından bağıran kızdı.

"Ne istiyorsun ?" İsmini bilmiyordu . Bu nedenle bu şekilde cevap verdi.

"Senin burada ne işin var ?! "

"Asıl senin burada ne işin var ? Benim ceza için burdan geçmem gerkiyor . Ama sen ? "

"Sakın kimseye söyleme ! " dedikten sonra sesini azalttı ve sadece ikisi duyabilecek kadar yakınına geldi." Madem beni eritecekler, kaçmanın zararı olmaz bence ."
...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 20, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ShateielHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin