Naší konverzaci jsem spíše vedl já, Samuel mi jenom odpovídal na mé otázky, které jsem na něj měl. Bohužel jsem začínal čelit mírně opilému Samuelovi a okolí nebylo pro mě dost příjemné ,ale i tak jsem se to tady snažil vydržet kvůli Matyho ,kterého jsem už ani nemohl na baru vidět. Byli jsme někde v klidnější části domu a měli jsme výhled na tančící lidi na parketu neboli v obývacím pokoji.
,,Ehm.." odkašlal jsem si abych získal jeho pozornost. Ihned se na mě podíval a poslouchal, co chci říct. ,,Jestli by jsi mě pořád chtěl do toho projektu-"
,,Ano chci." skočil mi do řeči.
,,Tak teda.. můžeš se mnou počítat." dořekl jsem a spatřil na jeho rtech úsměv. Naše konverzace pokračovala nadále. Začal jsem se i smát pár narážkám, které Sam vypustili z úst než mě jednou otázkou nezarazil.
,,Co ty a vztahy? Máš nějakou přítelkyni? Nebo přítele, což by bylo naprosto v pořádku." Měl jsem přítelkyni ještě když jsem bydlel na Ukrajině ,ale to bylo dávno.
,,Nemám nikoho." Řekl jsem nejistě. Ani nevím kde se ve mě ta nejistota vzala, přece nikoho nemám a na vztah teď připravený nejsem. ,,Co ty?" jeho pohled odvrátil ode mě a podíval se k davu opilých lidi.
,, Myslím si ,že na tomhle tom světě se nenajde žádná osoba, která by mě milovala." pokrčil rameny a napil se z flašky alkoholu.
,,A co by jsi víc chtěl?" optal jsem se zvědavě. Nechápavě se na mě podíval a čekal až mu otázku víc vysvětlím. ,,Dokázal by jsi si představit vztah s dívkou nebo s klukem?"
,,Ne ,nejsem gay." Začal se smát což mě též donutilo k úsměvu. Jeho smích je tak nakažlivý. ,,Jsem na holky jako každý ne?" Kývl jsem a otočil se zpět k baru, kde jsem viděl Matyho. Že by už se vrátil? Když se otočil mým směrem hned mě viděl. Spatřil jsem na jeho tváři nejistý výraz. Něco se muselo stát.
,,Já už budu muset jít. Tak mi napiš, kdy mám dorazit na to focení." Samuel jenom kývl na souhlas a rozloučil se. Přišel jsem svižným krokem k Matymu.
,,Měli bychom jít, právě jsem se vystavěl smrti." Usmál se na mě a rychle jsme oba vyšli z domu. Zavolali jsme si taxík ,protože Matyho dům nebyl zrovna nejblíž a já byl už unavený. Chtěl jsem se jenom osprchovat a lehnout si. ,,Jaké bylo rande?" vyrušil mě Maty s přemýšlení. Podíval jsem se na něj a hned jsem se mírně zamračil.
,,Nebylo to rande. Jen mě potřebuje na jeho projekt." znova jsem vysvětlil. Na tváři jsem mohl spatřit menší úšklebek. ,,A navíc nejsem teplej !" ještě jsem dodal se smíchem. Pozorovali jsme už jak k nám přijíždí taxík ,a tak jsme už jsme se v tichosti dopravili domů.
Když jsme se dostali do Matyho domů musel jsem uznat že je pěkný. Moderní rodinný dům co si více přát.
,,Rodiče už budou asi spát ,takže snaž se být ticho." Řekl předtím než otevřel dveře. Jenom jsem kývl hlavou a vlezl do domu. Maty za mnou zamknul dveře a vydali jsme se do jeho pokoje.
,,Co se vůbec stalo tobě, že jsme museli tak rychle zmizet domů?" optal jsem se ještě předtím než jsem chtěl jít do koupelny.
,,Jedna kamarádka od Rachel se semnou chtěla vyspat, ale já ji utekl." lehnul si na postel a čekal až půjdu. Kývl jsem a vzal si čišté oblečení z mého batohu.
,,Kde tady máte koupelnu?" Zeptal jsem se a podíval se na Matyho.
,,Poslední dveře vlevo."
Hiii, I'm back a doufám, že kapitola nebyla nudná, ale nebojte zachvíli už dojde na focení ;) jinak jak užíváte života?
ČTEŠ
Chuť Cigaret
FanfictionCo když se normální student rozhodne zjistit tajemství osamělého fotografa obklopený kouřem cigaret? Co když si začnou oba rozumět ? VitaaMoon