Yoo Ra mızın yüzünü sulli karar verdim çünkü neden olmasın çok güzel hatun (artık TAEMİN FŞSÇXLDÇFODÇFK) ama sıkıntı etmeyin YooRa buraya geleceğğkk
Yazım hataları vardır ama yapacak bir şey yoktur
Güzel okumalar♡
.
.Güne genelde en erken saatlerde başlayan Taemin'in bu sefer geç kalması Yoongi yi şaşırtmıştı. Taemin dersi olmasa bile güne en erken kalkan kişi olurdu çünkü kahvaltı önemliydi ama nedense bu sefer uyuyası tutmuştu yada Yoongi böyle düşünüyordu.
Hoseok'a yapacağı çıkma teklifi için her şeyi dün hazırlamıştı. Aynı Taemin'in dediği gibi çirkef kantinci kesinlikle hiç bir organizasyonu kabul etmemiş ve Yoongi adama para teklif etmiş olsada "banane bana kalabalık lazım" demişti. Yoongi de insan toplamaya karar vermişti. Oysaki haberi yoktu ki Taemin kantinciye çoktan para vermişti.
Neredeyse 1000 kişiye yarın çay ve kahve ısmarlayacağını söyletmişti. Jungkook payı bunda büyüktü adam okuldaki her insanı avcunun içi gibi biliyordu, her önüne geçene selam veriyordu bu yüzden ikiliyi hiç şaşırtmamıştı.
Yoongi şaşırmasını kenara bırakıp Taemini aradı. Altıncı çalışa açan Taemin burun çekiyordu. "Ne var Yoongi bırak uyuyayım saat daha 8 görüşürüz" tam kapatacakken Yoongi bağırmaya başladı. "Hayır hayır kapatma okula gitmemiz lazım Hoseok'a teklif edecem kalk hadi hazırlan 15 dk ya kapına dayanıyorum. Ve sen ağlıyor musun?" Taemin derin bir nefes aldı "dua et Hoseok'u çok sevdim yoksa kalkmazdım. Ve ağlamıyorum sabah kalkınca burnum tıkalı oluyot her neyse." Yoongi güldü arkadaşının Hoseok'u sevmesi hoşuna gitmişti bugünden itibaren eniştesi olacaktı ama nasıl güzel olcaktı "hadi kalk daha Jungkook'un kapısına dayanmamız, sapıklık yapmamız lazım" dedi ve Taemin cevap veremeden kapattı.
Taemin daha giyinmeye yeni başlamışken Yoongi kapıya dayanmış hem zile basıp, hem kapıya vurup tekme atıyordu çünkü en yakın arkadaşının eviydi ve hiç bir şikayet umrumda değildi elbet evin şifresi onda vardı ama birbirlerini rahatsız etmeyi daha çok seviyorlardı, illaha birbirlerine söveceklerdi.
"Geldim orospu çocugu bilerek yapma şunu!" Taemin bağırarak kapıyı açmaya gitti sonra kapının kenarında Min annesinin Yoonginin ağzına sıçması için hediye ettiği terliği fark etti. Sinsice gülümsedi ve terliği eline aldı. Götüne sokacaktı bu terliği!
Taemin kapıyı açtıktan sonra Yoonginin açık ağzını görmüş daha çok sinirlenmişti "ne! Kapıya alacaklı gibi vurduğun yetmiyor birde bağıracaktın öyle mi?" Dedi Taemin elindeki terliği de sallamıştı "ya aslında sadece Taemincim kapıyı açarmısın diye nazikçe soracaktım ne bağırması canım arkadaşım benim." Yoongi korkak gözlerle Taeminin elindekine bakıyordu "bunu götüne sokmamam için bir neden söyle Kedi çocuk!" dedi sinirli bir şekilde."hiç bir nedenim yok sokabilirsin" derken götünü Taemine dönmüş eğilmişti. İçindeki kötü his hafif azalırken 'acaba şimdi dayak yesem bu his tamamen gider mi?' diye düşünmeden edemedi.
Taemin terliği evin içine fırlatıp ayakkabısını ve hırkasını giydi sonbahar ayındalardı ama hava henüz soğumamıştı. Jungkook'un evine koştular. Çok şanslılardı fazla koşmalarına gerek yoktu. Evleri birbirlerine yakındı bunu özellikle ayarlamışlardı. Yoongi zengindi belirtmemize gerek varmıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ortaya Karışık¿¿¿¿ ¤▪︎¤ BTS TEXTİNG
FanfikceJimin "DÖNEN YARRAK SALDIRISI" adlı grubu oluşturdu Jin, Namjoon, Hoseok ve Taehyung kişilerini ekledi [BxB] Düz yazı&Testing