Heather

484 38 20
                                    

Jimin hayatını kaybettiği günden beri Jungkook kendini toplayamamıştı.Aradan 5 ay geçmesine rağmen bir türlü evine girememişti.Kokusu kaybolmasın ya da onun gidişini kabul edemeyişindendi o da bilmiyordu yine de evinin yakınlarına bile gidememişti.Eve girmek isteyenlere ise izin vermemişti.

Zorla da olsa evin önüne gelmişti.Bir müddet kapıda durmuştu ardından yapamayacağını düşünmüş ve geri dönmeye karar vermişti. Jimin'in yokluğunu kabullenmek istemiyordu. Geri dönmek için arkasını döndüğü anda ise Jimin'in komşusunu görmüştü. Komşusu tam karşısında duruyordu,elinde ise bir anahtar vardı.Anahtarlığı gördüğünde ise bu anahtarın Jimn'in evinin anahtarı olduğunu anlamıştı.

Jimin'in kalpli bir anahtarlığı vardı bunu beraber almışlardı.İçi açılıp resim koyuluyordu.Jungkook her seferinde kimin resmini koyduğunu sorunda ise

"Sevdiğim kişinin resmini koydum"

Diyordu.Jungkook bakmak istediğinde ise itiraz ediyor ve

"Vaktı gelince göreceksin"

Diyordu.Sanırım vakti gelmişti.Jimin'in komşusu

"Sen o çocuksun,bu anahtarı sana vermemi istemişti.Aylardır seni bekliyordum.Ha bir de bunu vermemi istemişti"

diyip cebinden bir flash bellek çıkartmıştı. Jungkook ikisini de alıp evin önüne gitmişti.Eğer bu gün yapamazsa bir daha asla yapamazdı.Yavaşça kapıyı açmış ve eve girmişti.Ev Jimin'in bıraktığı gibiydi sadece tozlanmıştı.Jimin'in kokusu ise maalesef kaybolmuştu.Bu Jungkook'un ilk keşkesi olmuştu o gün. Keşke daha erken gelip kokusunu alsaydım demişti kendi kendine.

Sonra evi incelemeye başlamıştı.Bir odası dışında hepsi hatırladıpı gibiydi.Jimin'in ruhu gibi beyaz ve sade.

Girmesinin yasak olduğu bir oda vardı evde.Bu odaya Jimin onu sokmuyor ve

"Bburaya şimdilik giremezsin vaktı gelince ben diyeceğim sana"

Diyordu.Yavaşça o odaya yaklaşmıştı.Masanın yanında ki küçük masada bir not vardı.Vakti geldi Jungkook artık girebilirsin yazıyordu ve yanında küçük bir anahtar duruyordu.Odaya yavşça girmişti.Girdiğinde ise göz yaşlarına hakim olamamıştı.Her yerde ikisinin resmi vardı.Oysa ki jimin her seferinde telefonum siliyor resimleri diyerek her gün bir resim çekiyordu.

Ardından bir televizyon dikkatini çekti.Resimlerin arasındaydı.Gitti ve televizyonu açtı.Televizyon ise açılmak için flash belleği istemişti.Jungkook taktığında ise karşısına bir sürü video çıkıştı.Hepsinde tarih yazılıydı ancak bir tanesi farklıydı.üstündeHEATHER yazıyordu.Heather Jungkook'un eski sevgilisiydi.

Jimin ölemden bir kaç gün önce ayrılmışlardı.Jimin'e anlatamamıştı çünkü Jimin'e ulaşamamıştı.Zaten araları bozuktu Jimin ile o yüzden pek takmamıştı ancak Jimin'in ölüm haberini duyunca inanamamıştı.

jimin onun çocukluk arkadaşıydı.Her anısında vardı.Hepsinden farklı olan bu videoyu açtığında ise özlemi ağır basmıştı.Ağlamadan duramıyordu.

Videoda ki Jimin de ağlıyordu. Elinde bir gitar vardı.Yavaşça televizyona yaklaştı ve

"neden ağlıyorsun"

demişti.Jimin yavaş yavaş gitarı  çalmaya başlamıştı.Bu melodiyi jungkook hiç duymamıştı.O anda anlamıştı Jimin'in ona dinletmediği şarkısıydı bu.Kendisi yazmıştı.

Ardından ekranda ki Jimin ağlaya ağlaya şarkıyı söylemeye başlamıştı.

Medyada ki şarkıyı açın

Hala hatırlıyorum aralık ayının üçünü

senin kazağını giymiştim bende daha güzel olduğunu söyledin senin üzerinde durduğundan

keşke senden ne kadar hoşlandığımı bilseydin

o yanından geçerken ben senin gözlerini izliyorum

kırgın gözlerin ne güzel görünüyor mavi gökyüzüden daha parlak

o seni büyüledi ben ölürken

neden beni öpesin ki yarısı kadar bile güzel değilim

ona kazağını verdin o sadece polyester

ama ondan daha çok hoşlanıyorsun

keşke heather ben olsaydım

elini tutarak onun yanında duruyorken

seyrediyorum onu kolunu onun omzuna koyuyorsun

şimdi ben gittikçe soğuk davranıyorum ama ondan nasıl nefret edebilirim

o bir melek ama sonra yine onun ölmüş olmasını diliyor gibiyim

o yanından geçerken kırgın gözlerin ne kadar güzel görünüyor mavi gökyüzünden daha parlak

o seni büyüledi ben ölürken

neden beni öpesin ki  onun  yarısı kadar bile güzel değilim

ona kazağını verdin o sadece polyester ama ondan daha çok hoşlanıyorsun

keşke heather ben olsaydım

Şarkı bittiğinde ise ikisi de ağlıyordu.Jungkook hızlıca emin olmak için anahtarlıkta ki kabi açmıştı.

Kalbin içinde kendi resmi vardı.

Jimin'in sevdiği kişinin kendisi olduğunu anladığında ise her şey artık çok geçti.

Jimin hayatını kaybetmişti.

💜💜💜💜💜💜💜

Yazacağım ama sonu angst 😞

Sizleri seviyorum🥰

Lütfen yorum yapın🥺

Jikook/oneshot Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin