Det är nu lördag, klockan är halv sju och jag och Rebecca är påväg till festen. vi skulle vara där lite tidigare för att hjälpa till och förbereda. vi gick och pratade om allt mellan himmel och jord. tillslut var vi framme hos Sam. Vi knackade löst 3 gånger, då kom en kille och öppnade. jag kände igen honom.
"Hej Ryan." sade Rebecca och kramade killen. jaha, det var Ryan. Sams kompis kompis. han är schyst.
"Hejsan, kom in. Sade han till oss och vi klev in i hallen. vi gick in i det stora vardagsrummet dör alla var i full gång med att plocka fram. Jag gick fram till Sam och gav honom en puss på kinden.
"Hej babe." sade jag.
"Hej." svarade han. han kollade inte ens på mig. Sedan gick han iväg. Varför beter han sig sådär?
Jag hälsade på några och satte mig sedan i soffan. några decimeter ifrån en kille. Han hade solglasögon och keps på sig, så jag såg inte hur han såg ut. men jag kände igen honom på något sätt.
"Hej. Alexis." sade jag och sträckte fram min hand mot honom.
"Justin." sade han och tog min hand med ett leende. Gosh, grabben är snygg.
"Varför har du solglasögon på dig inomhus?" Frågade jag. han tog av sig solglasögonen och kollade på mig. Jävlar vilka ögon. han var så sjukt snygg!
"Känner du inte igen mig?" Frågade han flörtigt. det gjorde jag. Shit! Det är ju Justin fucking Bieber!
"Shit! Du är ju Justin bieber. sade jag.
"Haha, yup." sade han.
"Vad tar dig hit?" Frågade jag.
"Jag växte upp här och är här och hälsar på familjen. Ryan är min bästa vän. och han frågade om jag ville följa med hit, så det gjorde jag."
"Nice." sade jag.
"Hur gammal är du?" Frågade han plötsligt.
"Jag är 17. men fyller arton nästa vecka. Hur gammal är du? sa jag. jag hade faktisk glömt bort hur gammal han var, är inte så insatt i kändisar.
"Jag är 21." svarade han. jag nickade. vi satt där rätt länge och pratade om allt och inget. Han var jättetrevlig. Och utseendet är det ju inget fel på. han var jätterolig. Det var jätte längesen jag skrattade så här mycket.Hade börjat komma massa folk och snart var huset fullt. Jag och Justin hade suttit och pratat i typ 2 timmar. Det var något speciellt med honom, de underbara hasselnötsbruna ögonen, hans underbara personlighet. hans charm. jag skulle kunna skriva en bok. Jag tror att jag gill....
Nej Alexis! Tänk inte så! Du har Sam!Helt plötslig kom Sam fram till mig. Han var väldigt full och klängig. Han började kyssa mig och ta mig på olämpliga ställen. det var obehagligt.
"Sam sluta! Jag vill inte." sade jag och försökte tränga mig ur hans grepp, men han var mycket starkare än mig. vad har hänt med honom? Han fortsatte och jag visste inte vad jag skulle göra. Han är mycket starkare än mig. Han började dra mig genom folk massan och gick in på toaletten, samt stängde och låste dörren bakom oss. Han tryckte upp mig mot väggen och försökte ta av mig tröjan.
"Sam! Sluta! Jag vill inte!" Sade jag.
Det struntade han i och drog av sig sina jeans och min tröja. han började kyssa mig på halsen och ta mig på de olämpliga ställena. jag ville inte!
"Hjälp!" Skrek jag så högt jag kunde i hopp om att någon skulle höra mig. då gav han mig en käftsmäll. det gjorde så ont! Jag brast ut i tårar och försökte ta mig loss.
"Håll käften!" Skrek Sam till mig och slog mig på samma ställe en gång till. Det brände över kinden. han tog av mig och sig själv de sista kläderna och det blev bara värre. jag vågade inte skrika för att då skulle han slå mig. Tillslut gjorde han det. Han våldtog mig. tog min oskuld. Det gjorde så ont. jag skrek och han skog mig, i hopp om att någon skulle höra mig.
YOU ARE READING
Somebody to Love
FanfictionPersonbeskrivning: Alexis Jones är 17 år gammal och bor i stratford med sin mamma Meredith, pappa Thomas och lillebror Jason. Hennes bästavän heter Rebecca och de är dem populäraste på skolan, såklart har hon också en pojvän, sam. Hon har ett helt...