" seni sevmiyorum , sana aşığım "

32 11 1
                                    

Çağan konuşmaya başladı
" alya yemin ederim bilmiyorum onu tanımıyorum "
" ILK ÖNCE GEL ILK ÖPÜCÜĞÜMÜ ÇAL ONDAN SONRA BEN KIZLARDAN NEFRET EDERIM DE SOnra GELSIN BI KIZ DUDAĞINA YAPIŞSIN SENLE IYI BI GEÇMIŞIMIZ VARDI DESIN ! "
Devam ettim artık ağlıyorum
" ya ben sana güvenmiştim , gerçi benim hemcinslerinden nefret eden beni niye sevsin ki ? "
Çağan sadece susuyordu gerizekalı . Acaba fazlamı abarttım . Evet abarttım ama olsun .
Kendime boş bir yer bulup havlumu serdim .
Sonra denize Girdim. Baya bi fırtınalıydı kocaman dalgalar vardı . Ayaklarım yere artık deymiyodu ve nefes almam gitgide azalıyordu zaten başımda astım belası varken çıkmam gerektiğini düşündüm . Karaya doğru yönelmiştim . Ki . Gidemiyordum o kadar yorulmuştum ki . Saniye geçmeden üzerimden dalga geçiyordu
Gözlerim kararırken son gördüğüm şey çağanın iskeleden atlayıp yanıma gelmesi olmuşt -

Çağandan devam
Bu kızda kimdi ya onun yüzünden alyayı kaybettim ben .
" sen kimsin lan " dedim kızın kolunu sıkarken ama beni engelleyen şey
Alyanın suda çırpınışıydı . Hemen tişörtümü çıkarıp suya atladım ve yüzmeye başladım hemen yanına varmıştım onu kucağıma aldım ve suyun dibindeki bedenini hızla yukarı çektim .
Ve yüzmeye başladım . Ayaklarım yere dediğinde koşmaya başladım . Karaya çıkınca alyayı sahildeki kuma yatırdım . Birsürü kişi başımızda toplanmıştı . Cankurtaran geldi ve kalp masajı yaptı aynı zamanda konuştu
" herhangi hastalığı varmıydı . "
" a-astımdı "
" işte bu iyi olmadı " dedi işine devam ederken .
ALYADAN
Uyandığımda çok farklı bir yerdeydim aşağıdan gülüşme sesleri geliyordu .
Merdivenlerden yavaş yavaş aşağı indim ve oturdum onları izlemeye başladım .
O kadın benim annemdi yanındaki babam ve kucağındakide ben . Annemin elinde tabaklar vardı . Beni gördüğünde tabakları masaya bıraktı ve yanıma geldi . Babam hala benle ( shhshhdhsus) oyun oynuyordu.
" kızım " dedi içten gülümsemesiyle onu ne kadarda çok özlemiştim .
Ona sarılmaya çalıştım ama başaramadım . O bi hayaldi. .
" kızım daima güçlü ol . Hadi git artık ben senin yanındayım herzaman . "
" ama anne gitmek istemiyorum ben sizinle kalmak istiyorum . Eskisi gibi mutlu olalım istiyorum . "
" kızım lütfen git hadi onlar seni bekliyor . Ben senin yanındayım herzaman ."
" anne hiç olmazsa bi kez sarılayım " ağlıyorum . Elleriyle gözyaşlarımı sildi .
" onunda vakti olacak kızım " dedi ve sanki ışınlanmış gibi gözlerimi hıpızlı açtım . Sonra koşmaya başladım . Ve yazlığa girdim . Yazlığa girdiğimde
Daha çok şaşırdım ama burası rüyamdaydı . Annem ve babam burdaydı .
Ben öksürükler içinde düşünmeye devam ediyordum . Kapı hızlıca açıldı ve içeri çağan girdi çekmeceden ilacımı verip koltuğa oturduk . Biraz sonra öksürüklerim durmuştu .
" alya konuşmak istermisin ? "
Kafamı olumlu anlamda salladım .
" bak benle küçüklüğümden beri dalga geçtiler . Özelliklerde kızlar. hiç sevgilim olmadı. Bu güne kadar . Aslında kızlardan kasdettiğim öyle kızlar .
Sürtükler . Ama sen öyle değilsin . Sen eylencelisin . Korkmazsın . Kavga ediyorsun . Sen farklısın bendeki yerin çok çok ayrı . Yani seni ......
" yani beni " dedim devamını getirmesini isteyerek
" seni sevmiyorum " dediğinde afalladım .
Tam kalkmaya yeltenmiştim ki kolumdan tuttu .
" seni sevmiyorum , sana aşığım "
" ......"

Bölümler artık fazlamı ekşınlı oluyo ne :) eğer sorunuz varsa veya
Bana fikir vermek isterseniz yoruma yazarsınız :D

SUMMER PARADİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin