"Seni sevmiyorum,sana aşığım"
Dedikleri karşısında gözlerinin içene bakmakla yetindim.
" sana güvenebilirmiyim , bilmiyorum biz üvey kardeşiz "
" hayır değiliz "
" nasıl yani velayet im annenin üzerine olduğunu sanıyordum ."
" aslında yalan dı , şuan sen kimsenin kızı değilsin "
" ben annemin kızıydım , çağan o ölmeden önce "
" üzgünüm , gerçekten çok üzgünüm . "
" önemli değil "
Ve ekledim ,
" hem o nasıl oluyormuş daha 17 yaşındayım . "
" kendinde demedinmi . Annenin kızısın . Velayetin onun üzerinde . "
" a-ama o öldü "
" hayır "
" çağan şakamısın . 2side öldü annemde babamda . Kendim
gördüm . Ben hergece mezarlarının yanında uyudum , "
Sonra içeri annem girdi . Allahım noluyo ellerimle saçlarımı çekmeye başladım . Bu kabus bitsin istiyordum .Herşey nolduysa o an oldu . Kafama aldığım darbeyle yerle öpüştüm .
* Çağandan *
Ben hastane odasındaki koltukta kafamı ellerimin arasına almış otururken .
Sayıklamaya başladı .
" anne "
" anneee "
" ama sen burdasın . "
" ANNEEE " hızlıca ayağı kalktı . Kan ter içinde kalmıştı . Yatakta oturur pozisyona geldi . Yanındaki sürahiden bir bardak su kattım ona .
*************alya*************
Hastaneden çıkışımızı yapmıştık. Yazlığa doğru ilerliyorduk . Annesi arabayı sürüyordu . Çağan yanındaydı bende arka koltuktaydım .
" Gülşah teyze bi soru sorabilirmiyim "
" tabiki canım sorabilirsin "
" ben şimdi senin kızınmıyım "
" ee şey hayır "
" ama o zaman ben hâlâ Neslihan ( alyaya şiddet uygulayan kadın ) kızımızıyım "
" hayır "
" cidden artık sıkıldım noluyo "
" alya çok karışık işler bunlar hukuk la ilgili ama şuan özgür bi kızsın . Ve benim kızımda değilsin . Ama artık yanımızda yaşayabilirsiniz . "
" kendi başımın çaresine bakabilirim "
" sen güçlü bi kızsın bunu biliyorum ama 17 yaşındasın eğer böyle bişey öğrenilirse seni çocuk esirgeme kurumuna alırlar "
" yani" dedim cewap beklerken
" şuan benim kıZım sayılırsın , anne ve babanı kaybettin , üvey annen Neslihan desen onun kızıda değilsin. " ekledi
" neyde sen boşver bunları karışık dedim ya sen eğlenmene bak umarım bidaha hastanelere düşmeyiz :) "
Mahçup olmuşçasına başımı öne eğdim .
Biz bunları konuşurken yazlığa gelmiştik bile . İçeri girip üzerimi değiştirdim . Hep beraber kumsala indik . Fırtına durmuştu ve herşey çok güzel di . Daha önce böyle güzel bir yer görmemiştim . Burası resmen yaz cenneti . Ama kışın nasıl olacak merak ediyorum . Gülşah teyze güneşleniyordu . Bizde Deniz'de yüzüyorduk . Gördüğüm kabusu çağana anlatmalımıydım ki ? Bence olmamış gibi davranmak .
*******
Bugün çağanla ve Gülşah teyze ile çok eğlendik . Su savaşı yaptık dondurma yedik . Harikaydı ! Odamda laptop dan şarkı açtım ve sesini azıcık kıstım . Pamukşeker gibi kokan saçlarımı geriye savurdum . Gülşah teyzenin bana almış olduğu Ipekli pijamaları giyip uyumaya başladım .Merhaba sisterlarım bıradırlarım skdjdndnjsj artık bu kadar ekşından sonra biraz sade ve ekşınsız yazmaya karar verdim . :D multimedia : alya