38

264 7 0
                                    

Yoongi pov:

Gdy zobaczyłem ten mail, nie mogłem powstrzymać łez. Mój Jimin został skradziony, a teraz Yeon chcę go sprzedać.
Najgorsza rzecz jest w tym, że nie mam pieniędzy żeby go kupić. Tae i Jeongguk jeszcze nie wiedzą o tym, ale im powiem gdy się spotkamy.

***
-Mów co Jiminem!-I są Tae i jego chłopak.

-Dobra, a więc...
Dostałem maila z fundacji, która sprzedaje ludzi. Jest trzech kandydatów, a jeden z nich to Jimin. Piszą tam, że został zgwałcony, albo po prostu pokażę wam tego maila.

Tae i Jungkook zaczęli czytać to co im pokazałem. Taekooki zaczęły płakać, najbardziej Tae.

-J-Jak to? I jeszcze jego miękkie włosy.

-Yoongi ale my nie mamy tyle pieniędzy!-Krzyknął na mnie Jungkook.

-Ja mam połowę z tego, a wy?

-Ja mam ok. 500000 wonów.-Okej napewno nie uda nam się go kupić, zobaczymy ile ma jeszcze Jeongguk.

-Mam 12000000.

-Co? Skąd?

-Oto już nie pytaj.

-Dobra, mamy już 30500000 wonów. Jeszcze 5 i pół milion wonów.

***

U Jimina i Jimin Pov:

Mam na sobie różową spódniczkę i  bardzo ładny sweterek. Na nóżkach mam białe urocze buciki i koronkowe skarpetki. Wygadałem dziwnie, tak dziewczęco. Jeśli się stąd wydostanę to pierwsze co zrobię to ucieknę, nie chcę żeby ktoś mnie widział w takim stanie.
A i odzyskałem telefon, lecz rozładowany, ale przynajmniej jest.
Jakby był naładowany wezwał bym pomóc, ale na pewno nie Tae, ani nikogo z moich przyjaciół. Nie chcę żeby widzieli mnie w takim stanie, wyglądam okropnie.

🍝🍪✨💕

Chciałam zapisać zdjęcie outfitu którym się zachorowałam, ale nie chcę się zapisać i jeszcze ze strony mnie wywaliło.
No nic, sami musicie sobie ten strój wyobrazić :))

No nic, sami musicie sobie ten strój wyobrazić :))

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Dziękuję za 100 ⭐!!!
Dziękuję kochani ✨💕!!!

All right?/YoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz