Elizabeth levele

16 2 0
                                    

Először segítettem megteríteni, aztán pedig mindenkit az asztalhoz hívtam. Már épphogy leültem mikor észrevettem, hogy az öcsém George nincs az asztalnál. Szóltam édesapámnak, hogy mindjárt jövök, csak megkeresem a testvéremet. Az alsó emeleten nem találtam, pedig mindenhova benéztem, ezért felmentem  2. emeletre. Itt halk pityergést hallottam a szobájából. Nyilván itt van, gondoltam magamban, hisz ez a saját szobája. George 7 éves, és már 2. osztályos, az iskolában kitűnő tanuló, ami otthon is meglátszik, hisz nagyon szorgalmas. Bekopogtam a szobájába, de nem kaptam választ. 

-George? (kérdeztem halkan)

-Gyere be.

-Miért sírsz? 

-Ez a levél kiesett Elizabeth zsebéből amikor felakasztotta a kabátját. 

Közben felém nyújtotta a papírt

-George! Jól tudod, hogy nem szabad más leveleit olvasni!

-Igen, tudom, de hallgass meg!

(bólintottam)

-Vissza akartam adni neki! Utána is kiabáltam, de ő már nem hallotta. Olyan érdekes levélnek tűnt, nagyon szép írással írtak rá. Gondoltam, hogy beleolvasok és egyből visszaadom.

Elgondolkoztam. Akármi is van a levélbe írva, nem szabad elolvasni ha nem a miénk, és ezt George nagyon jól tudja. Akkor mi okból sír most a levéllel a kezében? Ekkor már iszonyatosan érdekelt, hogy mit rejt ez a papírlap. 

-Figyelj ide (mondtam) Most letöröljük a könnycseppjeidet, és lemegyünk az ebédlőbe. Ott becsületesen visszaadod a nővérünknek a levelet. 

-Nem szabad!

-Hogy hogy?

-Ahhoz, hogy megértsd először el kell olvasnod.

-Rendben van, elolvasom.

Miközben átvettem a lapot nagyon nagy lelkiismeretfurdalásom volt, nem tudtam, hogy helyesen cselekszek -e. Ez  állt a levélben:

"Üdvözletem lányom!

A tegnapi napon elhunyt a nagymamád, az én kedves, jószívű anyósom. A temetés egy hét múlva lesz, remélem megtiszteled a családodat azzal, hogy eljössz a temetésre. Küldök egy kis pénzt is,  hogy ide tudjál utazni. A tanulás és az egyetem miatt ne aggódj, megbeszélem, hogy haza tudj jönni. Edward és George is nagyon fog örülni ha itt leszel. Ha már a fiúkról van szó, ne mondj  még semmit nekik. Lehet rosszul fogják viselni egyetlen és kedvenc nagymamájuk halálát. 

Üdvözlettel várlak:

Édesapád, David!"

 A kezem remegett, hisz most tudtam meg, hogy a nagymamám már nincs köztünk. Öcsémmel a könnyeinkkel küszködve egymásra néztünk, és szomorúan átöleltük egymást.


Soha nem tudhatjuk, mit szán nekünk a sors.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang