ERR §09§ BCT

3.2K 373 132
                                    

_

"Evet Bay Kim, arabamdaki sorunu öğrenebilir miyim?"

Jeongguk yüzündeki muzip gülümseme ile karşısındaki kendisine oldukça yakıştığını düşündüğü siyah ve ceplerinin kenarındaki kırmızı şeritli tamirci tulumu ile duran Taehyung elinde bulaşmış siyah araba yağsını, beyaz bir bez aracalığı ile silerken ayağa kalkmıştı.

Kahvaltıdan sonra, Taehyung'un da istekli haliyle tamirhaneye inmişler ve ona bir kıyafet ayarlamışlardı. Gelen ilk arabayı, ona yöneltmişler ve küçük bir oyun oynamaya karar vermişlerdi. Jeongguk arabasının çalışmadığını söyleyip tamirciye getien bir müşteri, Taehyung da ona yardımcı olacak bir çalışandı. Prova gibi bir şey yapıyorlardı kendi aralarında.

"Arabanızın türü Bugatti Veyron ve Bay Jeon, bilirsiniz ki bu tür arabalar 1001hp'lik motor ile çalışır. Bu motor arabanıza uygun değil ne yazık ki, eğer bu duruma bir örnek verirsek," Taehyung oldukça resmi bir tavırla konuşuyor, ama kendisini bir o kadar samimi hissettirirken Jeongguk elleri cebinde, yukarı bakarak düşünen kişiye yaklaşmıştı.

"Evet Bay Kim?"

Bakışları ve gülümsemesi onu her ne kadar arabası bozulmuş bir müşteri gibi göstermese de şuan öyleymiş gibi davranıyorlardı. Taehyung sonunda bir örnek bulabildiğinde, gözlerini kocaman açıp, dudaklarını aralamıştı.

"Bu bir organ nakli gibi. Bir motor, araba için ne kadar önemliyse, o organda o vücut kadar önemlidir. Organı vücuda nakledersiniz, fakat beden bunu kabul etmez, bu nedenle de bir süre sonra bunu belli etmeye başlayarak rahatsızlık görünür o bedende. Bu arabaya da kendisine ait olmayan bir motor takılmış, fakat araba bunu kabul etmeyip bozulmuş. Umarım arabanızın sorununu size anlatabilmişimdir Bay Jeon."

Jeongguk kafa sallayarak ona biraz daha yaklaşmaya başladığında Taehyung bir adım geri gitmiş, sırtı, ilk deneyimini yaşadığı Bugatti Veyron'a yaslandığında Jeongguk keyifli bir ifade ile tekrar üzerine gelmiş, sağ elini arabaya yasladığında eğilmişti Taehyung'a doğru.

"Etkileyici."

Taehyung yüzüne kendisini bilmiş bir gülümseme yerleştirdiğinde yakın bir mesafeden birbirlerinin gözlerine bakmaya devam ettiklerinde, Jeongguk geride duran vücudunu ona yaklaştırmış, fakat bunu yaparken gözlerini asla karşısında bedenin güzel gözlerinden ayırmamıştı. Siyah göz bebeğinin etrafında yeşil bir halka ve onu çerçeveleyen mavi renkte olan gözleri o kadar güzeldi ki, karşısındaki bedenin hayatını sadece tek bir renk ile sınırlandırmadığını gözleri bile belli ederken Jeongguk istemsizce kapılıyordu onun büyüsüne.

Çok yakındı.

Dudaklarının birleşmesine o kadar yakındı ki, bu neredeyse olacak iken, tamirhaneye Jeongguk'un arkadaşı Youngjo girmesi ve, "Hey Jeongguk!" demesi ile ayrılırlarken Youngjo eliyle arka tarafı işaret etti.

"Burada Taehyung'u görmek isteyen pembe saçlı biri var."

Taehyung, bunun arkadaşı Hwanwoong olduğuna eminken hızla araba ile Jeongguk'un arasından çıkmıştı. O sırada Youngjo'nun söylemlerini umursamayan Hwanwoong arkadaşını görme isteği ile hızla o da peşinden içeri girmiş, arkadaşını tamirci mavi kot bir tulumun içinde olmasını umursamadan hızla boynuna atlamış, sıkıca sarılmıştı.

"Tanrım.."

Taehyung ilk defa arkadaşının ağzından tanrının ismini duyuyordu. Kendisi genellikle dinle alakalı konulardan oldukça uzak olmuş bir insandı. Pek inanmazdı o böyle şeylere, ve şimdi onun 'tanrım' diyerek kendisine sıkıca sarılması kendisini oldukça şaşırtmıştı ancak bu özlediği arkadaşına sıkıca sarılmasına karşılık vermesine engel olamamıştı.

Earrings and Bracelet × TaeKook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin