todoroki: tučně
izuku: normálně
ostátní: zešikma
Zase další nudný den. Řekl jsem si když jsem se v pondělí ráno vzbudil ze říše snů. Sedl jsem si na postel, koukl se na hodiny a vytřeštil oči protože už bylo čtvrt na jedenáct. Do prdele! Vykřikl jsem když jsem si uvědomil že ten podělanej budík zase bůh ví proč nezvonil a že jsem měl být už o půl osmé v práci. Včera jsem totiž udělal něco špatně tak mi můj vedoucí který je na mě zasedlí řekl že mám přijít dřív jinak mě prý vyhodí. Rychle jsem se zvedl a šel si udělat ranní rutinu, ani nasnídat jsem se nestihl. Když už jsem byl u dveří, tak mi zazvonil mobil. Kdo mi to zase volá hernajs?! Řekl jsem si a vzal mobil do ruky. Div jsem strachy neomdlel když jsem si přečetl jméno toho kdo mi volá. Samozřejmě že to byl šéf, kdo jiný že. Rychle jsem to zvedl a málem upustil mobil leknutím, když jsem slyšel ten řev.
MŮŽETE MI ŘÍCT KDE JSTE PANE MIDORIYO?!!!!!!!!!!!!!! A PROČ JSTE MĚ KURVA NEBRAL TEN ZASRANÝ MOBIL?????????!!!!!!!!!!!!! Zařval jsem na toho flákače když mi na 106. pokus zvedl mobil. p-prominte j-já, u-už se t-to n-nikdy.... NO TO SI PIŠTE ŽE SE TO UŽ NIKDY NESTANE! MÁTE PADÁKA, TO ZAPRVÉ A ZA DRUHÉ, UŽ NIKDY ALE NIKDY NEVKROČÍTE NA ŽÁDNOU Z NAŠICH PRODEJEN A JESTLI JO TAK SI K TOMU ROVNOU PŘIVOLEJTE POHŘEBNÍ ÚSTAV!!!!!!!!!!!!! SBOHEM PITOMČE! S těmito slovy jsem to típnul a šel si dodělat svou práci. Cítil jsem se špatně že jsem na něj takhle řval, ale bohužel mi kvůli tomu že jsem si jako malé dítě prožil domácí násilí mi prostě někdy ruply nervy. Ale omlouvat se mu nehodlám, ještě bych se nad jeho krásným ustrašeným hlásečkem rozplýval víc a víc až bych se nakonec nejspíš roztek. Ano chápete to správně, jsem gay. Od té doby co se mi nějaký můj bývalý podřízený chtěl pomstít za to že jsem ho vyhodil tím že mě vyfotil z okna s mým bývalým přítelem v posteli to ví snad všichni co pro mě pracují...
Super, no super, jsem bez práce a v podstatě i bez peněz, no nic jdu si pustit telku snad mě něco uklidní a pak si půjdu opět hledat práci. Sedl jsem si na gauč a pustil televizi. Hmm nic zajímavého. Řekl jsem si kdyz jsem přepínal kanály. Konečně jsem našel něco zajímavého, byla to nějaká televizní show kde se přihlásí singel lidi, řeknou jakou mají orientaci, co očekávají od své druhé polovičky atd. Vlastně něco jako takova seznamka akorát že se pár pozná až na svatbě kterou televize zaplatí. Po té spolu musí půl roku žít a buďto se rozjedou, nebo zůstanou spolu. Co mě ale vážně překvapilo bylo to že v televizi řekli: pokud se tento pár rozejde tak jim budeme muset dát ty dva miliony jak jsme slíbili jako odškodné za promrhany půl rok... Ihned jsem zasedl k notebooku, vyhledal si jejich web a vyplnil přihlášku. To že to dělám kvůli penězům jsem tam samozřejmě nenapsal jinak by mě asi nevzali. Pak kdyz jsem zaklik políčko že jsem muž a jsem gay jsem se zalekl následující otázky: JAKÁ JE DÉLKA VAŠEHO PŘIROZENÍ? cože?! To se na tohle vážně ptají?! Jako ano ty peníze by se mi hodili, ale tohle vážně nemám zapotřebí... Zaklapl jsem notebook a šel se naobědvat. Po obědě jsem si musel odpočinout, ano jsem strašný spáč.
Taaaak tady to prozatím utnu. Možná ještě dneska vyjde 2. Část ale nwm jistě Xd jo a omlouvám se že mám rozepsany překlad hisogon, ale jaksi jsem se sekla tak teď budu psát tohle, snad vám to nevadí. A baiiiiiiiiiiii
ČTEŠ
svatba na slepo (tododeku)💚🤍❤ (!YAOI!) (POZASTAVENO)
Romancepředem upozorňuji že tohle je můj první yaoi příběh který nepřekládám a omlouvám se za gramatické chyby ale moje čeština je na úrovni prvňáčka :P homofóbům v stup zakázán, čtete na vlastní nebezpečí!!!! možná bude i nějáká + scénka ale nechci moc p...