Ráno jsem se probudil s jinačí náladou než jakou ráno mívám, byl jsem nervózní ale zároveň šťastný. To bude asi kvůli toho že v 10 hodin se pojedu ženit. (nevím jestli se u gayů říká taky ženit tak jestli to mám špatně tak mě prosím neupalte 😅) řekl jsem si a koukl se na hodiny, to bych samozřejmě nebyl já kdybych zas nestíhal. Doprdele ono je 9:50?! Za chvíli tu budou a já tu sedím v pyžamu! Vyjekl jsem a šel si rychle vyčistit zuby a učesat se. Na sprchu není čas, musí mi stačit deodorant a voňavka. Bylo 9:56 a já se soukal do šatů, když už jsem byl oblečený zbývala mi pouhá minuta na to abych se obul a šel dolů čekat na limuzinu. Štěstí že ty boty nejsou na podpatku protože by asi museli volat záchranku protože tu nefunguje výtah a i když jsem jen v prvním patře tak bych se svojí šikovnosti spadl hned při prvním kroku na schody a kutálel bych se až do mezipatra. Když už jsem byl obutý a připravený vyjít z hotelového bytů tak jsem si uvědomil že na mě nejspíš budou všichni zírat. Snažil jsem se na to nemyslet a s červenými tvářemi šel dolů před Hotel. Sotva jsem vylezl ven tak přijela limuzína, stihl jsem to jen tak tak. Než jsem nastoupil do auta tak zafoukal jemný vítr pod mou sukni. Celý jsem se otřásl ale měl jsem velké štěstí ze můj 'kamarád' zůstal v klidu. Nastoupil jsem do auta a jelo se. Stále jsem musel přemýšlet jestli dělám dobře a jestli to nebude nějaký podivín. Byl jsem tak ponořený ve svých myšlenkách že jsem si ani nevšiml že již jsme na místě. Z myšlenek mě probudila až ta moderátorka která celou dobu seděla vedle mě a mumlala něco o tom že jsem v těch šatech roztomilý ale já jsem ji moc neposlouchal. Vystoupily jsme z limuzíny do krásné zahrady, byla to venkovská svatba, bylo to tak nádherné. Začaly znít fanfary a já věděl že mám jít k oltáři, kdyz jsem však viděl kdo tam stojí stuhl jsem a chtěl utéct ale ta otravná moderátorka mě začala násilím tlačit k oltáři. Už jsem byl u něj a když mě viděl on, vykulil oči, trošku se začervenal a pousmál se. Myslel jsem že se propadnu.
Den na to co jsem odeslal přihlášku mě hned ráno vzbudil zvonek u dveří že prý mě berou do té TV show a že pozítří je svatba a že jdeme vybírat oblek. Vtáhli mě do auta a jeli jsme vybírat. Po zaplaceni obleku jsme šli do hotelu a tam jsem unavený po všem tom převlíkání padl únavou, ještě než jsem však usnul jsem si řekl že bych pro toho svého tajemného manžílka mohl koupit takove menší překvapení na den po svatbě. Objednal jsem Teda to překvapení aby mi přišlo domu pozítří. Šel jsem spát. Ráno jsem se oblekl do obleku a jel a svatbu. Teď tu stojím u oltáře a přede mnou stojí izuku midoriya celý červený jak rajče v krásných svatebních šatech, musím uznat že je roztomilý a že jsem i trošku doufal že to bude on ale že se to vážně stane jsem nečekal.
Berete si pane izuku midoriya pana shota todorokiho a budete s ním žít dokud vás smrt nerozdělí?
A-a-ano. Zakoktal jsem
A vy pane shoto todoroki, berete si pana izuka midoriyu a budete s ním žít dokud vás smrt nerozdělí?
ANO! Vykřikl jsem tak natčeně až jsem vyplašil ptáky ze stromů
Po svatbě jsme jeli k němu domu protože to bylo blíž než můj dům. Celou cestu bylo ticho, tedy do té doby než mi todoroki sahl na stehno, nahnul se ke mě a pošeptal mi do ucha "mám pro tebe doma překvapení manžílku"
Okey máte tady další kapitolu. Ano ano já vím dlouho jste čekali a proto teď hned co vydám tohle tak jdu psát další kapitolu, ale vydávat ji nebudu hned jelikož budu přes víkend pryč tak nebudu mít čas psát. Takže ji zítra večer jenom vydám. Snad jste rádi a baiiiiiiiiiiii
ČTEŠ
svatba na slepo (tododeku)💚🤍❤ (!YAOI!) (POZASTAVENO)
Romancepředem upozorňuji že tohle je můj první yaoi příběh který nepřekládám a omlouvám se za gramatické chyby ale moje čeština je na úrovni prvňáčka :P homofóbům v stup zakázán, čtete na vlastní nebezpečí!!!! možná bude i nějáká + scénka ale nechci moc p...