💚❤️Roztomylí Číšník❤️💚

61 10 5
                                    

Po svatbě jsme jeli k němu domu protože to bylo blíž než můj dům. Celou cestu bylo ticho, tedy do té doby než mi todoroki sahl na stehno, nahnul se ke mě a pošeptal mi do ucha "mám pro tebe doma překvapení manžílku"

Celý jsem stuhl, nevěděl jsem co mám očekávat. Sakra já věděl že se tam nemám hlásit.

Už jsme byli na místě a mě spadla čelist. Takový krásný luxusní a velký barák jsem v životě neviděl a teď tu mám půl roku bydlet?! To je užas... Nedořekl jsem větu protože jsem si všiml že se na mě todoroki s úšklebkem směje. Vešly jsme dovnitř a jakmile jsme se přezuly tak mě todoroki chytl za ruku a táhl mě do obýváku. Hlavou se mi začali honit ty nejhorší myšlenky. Vytrhl jsem svou ruku z jeho stisku a začal jsem brečet.

Jakmile se mi moje brokolička vytrhla ze stisku všiml jsem si že brečí, nemohl jsem se na to dívat tak jsem se ho zeptal. co se děje brokoličko? Ani nevím kdy jsem k němu získal takovou náklonnost, prostě to najednou přišlo.

P-prosim, neublizuj mi. Já vím že jsem jako tvůj zaměstnánec byl strašný ale když jsi mě vyhodil tak jsem se sem vlastně přihlásil jen kvůli tomu že když se pár nedá dohromady tak dostanou peníze. Nenapadlo mě že by se mohlo stát že by mě někdo hned první den ohnul. Proto tě prosím nech mě být ještě panicem.

Ty jsi hlupaček že? Nemusíš se bát, já takové prase nejsem. Vlastně máš štěstí že tu jsi se mnou a ne s někým jiným protože takovému kawai klukovy by jen tak někdo neodolal...
Řekl jsem a objal ho.
... Ale jestli chceš nějaké peníze pro případ že by ses se mnou necitil dobře daň ti je ale něco za něco.
Kdykoliv na tebe houknu že bych si dal kávu na stříbrném podnose tak mi ji přineseš, za každou kávu ti dám stovku. Co ty na to?

Cože? Stovku za pouhou kávu? Není to moc?

Podle mě to je tak akorát ale jestli chceš miň...

Ne ne ne je to v pohodě.

Dobře tak já si teď půjdu pustit nějaký film a ty můžeš se mnou ale přineseš mi kávu. Jo a abych nezapomněl, pamatuješ si jak jsem v autě mluvil otom překvapení? Čeká tě v kuchyni na židly, kuchyně je hned vedle.
Řekl jsem mu a čekal na jeho reakci až uvidí to překvapení.

Kdyz jsem vešel do kuchyně tak jediné slovo co ze mě vypadlo bylo:
Uchyle!
Proč Uchyle? No jaká by byla vaše reakce kdyby jste tam našli šaty maidky?

Neboj se brokoličko nebudu tě svádět, maximálně tě budu hladit po stehně ale nic víc, tak nedělej drahoty a obleč si je.

Dobře izuku už jsi v šatech byl a za tu stovku to stojí.
Oblek jsem si Teda ty šaty a připravil kávu kterou jsem dal na stříbrný podnos.

Přinesl jsem mu to a byl jsem celý červený

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Přinesl jsem mu to a byl jsem celý červený. Todoroki se ale jenom usmýval a poklepal na místo vedle sebe jako na znamení že si tam mám sednout. Položil jsem tedy kávu na stůl a sedl si vedle svého "manžela".

Sedl si vedle mě a já pustil film, přesněji horor. Bylo mi jasné že tak roztomilá bytuska nebude mít ráda horory a že se ke mě ze strachu nevědomky přítulý.

Ach jo nemám rád horory. Ale co mám dělat, už jsme skoro v polovině filmu a já nechci mít něco rozkoukaneho prot...

Aaaaaaa!

Vyjekl jsem protože tam byla strašidelná scéna a že strachu se pritulil k todorokimu a zarozil svou hlavu do jeho hrudi. V tu chvíli jsem ucítil jeho vůni. On tak nádherně voněl že mě to uklidniovalo a uklidnilo mě to na tolik že jsem usnul.




Tak tady máte tu slíbenou kapitolu, psala jsem ji hodinu a jsem celkem unavená. Momentálně je 22:57 a já zítra vstávám o půl sedmé tak jdu spát. Baiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 24, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

svatba na slepo (tododeku)💚🤍❤ (!YAOI!) (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat