(imiona zmienione)
!JEŚLI KTÓRAŚ Z TYCH OSÓB TO CZYTA TO SORY, ALE W TEN SPOSÓB WAS POSTRZEGAM!
Meh: debil. Dużo ludzi mnie ogólnie nie lubi (taką mam wymówkę na krótkie opisy), więc nie znam dużej części z nich tak jakoś bardzo. Jestem ofiarą porwania przez ekstrawertyka, chociaż Alex nazywa to adopcją. Niedorzeczność. Ci których dobrze znam zaprzeczą, ale reszta powiedziałaby, że jestem kujonem. No cóż. Alex i Patrycja (chociaż wolę wersję Gryzelda) chodzą ze mną na harcerstwo. Od kilku tygodni mam (w teorii, bo Alex nie ma munduru, tak patrzę na ciebie MisiakusSenpai) sznur szary z brązowym suwakiem (dla tych co nie wiedzą, to znaczy podzastępowy)(świętuję)(ponad rok czekania za mną). Po co było to drugie zdanie dotyczące harcerstwa? Nie wiem czuję potrzebę się pochwalić ¯\_(ツ)_/¯ (postaram się zrobić obozowe opowieści z tego i zeszłego roku).
Alex: super osóbka, to wcale nie jest reklama ale możecie zaobserwować ;). Ogląda anime. Pasuje tu określenie "osoba o niskim ilorazie inteligencji oraz niestabilna umysłowo". ✨Przewodzi naszym zastępem✨ fajnie to brzmi. Chce sobie pofarbować włosy. Jeśli ktoś to przeczyta to możecie tu dawać propozycje koloru (do ciemnobrązowych włosów). Taki śmieszek. ✨Uczy się u Freda i George'a Weasley'ów✨ Nie ma zwierząt, ale dwóch młodszych braci, więc może jednak ma zwierzęta...? MisiakusSenpai
Gryzelda (tak, właśnie zostałaś publicznie nazwana Gryzelda) : psychofanka dracze sandacze ;). Wkurza mnie ostatnio ( . ⊙ ʖ̯ ⊙ . ). Ogólnie git. Najwyższa w klasie, wyższa od mojej mamity. Blondynka, fizycznie i psychicznie. Bardziej psychicznie. ✨Sportowiec✨ ale nie chce jej się raz wejść na 10 piętro. Mówię ci publicznie, może to coś da, żebyś ćwiczyła ze mną (ona żyje w słodkiej nieświadomości tego co się dzieje na obozach) Hrumak
Andżelika (nie mój wybór imienia) : Crybaby. Ma 2 koty i psa (zamierzam się z tym psem zaprzyjaźnić póki jest mały i słodki a nie wyrośnięte bydle(amstaf)). Mamitka i psycholog grupy. Niski to człek ;). TheMrsDolly
Maja: była moją przyjaciółką przez długi czas ale teraz nie utrzymujemy już kontaktu, i widzimy się tylko na lekcjach onligne. A może jednak nie...? Prawie tak wysoka jak Gryzelda ;) Nosi okulary takie spore. 3 psy i kot. Albo 2 koty...
Nikola: jedna z najlepszych w klasie, nauczyciele twierdzą że rywalizujemy o oceny -_- . Ma rybki, chomika i królika. Różne dramy z nią były, z Mają też, albo z nimi obiema na raz...
Kasia: spk jest. Planuje zbić majątek sprzedając swoje włosy (mówi że w obecnym stanie by się sprzedały za 7 tysięcy jak dobrze pamiętam więc wiecie ( ͡° ͜ʖ ͡°) jak chcecie bardzo ściąć włosy to zróbcie z tego biznes) Też ogląda anime. Najwięcej z nią gadam wsm w szkole jak jest religia a my na świetlicę idziemy (tak jak chyba 7 osób od nas z klasy)
Agata: Taka typowa laska z instagrama
Ale widzicie ją na żywoAdam: w 1 i 2 kl tylko my nie chodziliśmy na religię więc coś tam gadaliśmy, potem wsm nie bardzo. Ma psa. Skąd wiem? "Proszę pani zaraz odpowiem tylko muszę psa ogarnąć" tsaaaaaa... Więcej się na tej lekcji nie odzywał. Gamer. A przynajmniej sam tak o sobie mówi
Zupa (tak na niego mówią): z nim to bardziej odbieram jako rywalizację o oceny niż z Nikolą ( . ര ʖ̯ ര . ) . Z tego co wiem to chodzi na piłkę nożną. Też chyba ma psa
Antek: jak tak mam to pisać, to zdałam sobie sprawę że wsm nic o nim nwm. Gryzelda i Alex coś tam z nim gadają ale ten. Piszę tylko z własnej wiedzy i własnego punktu widzenia ;)
Bartek: będzie to szczere, jeśli powiem że nienawidzę go z wzajemnością (notka do niego jeśli kiedykolwiek to przeczyta: zgnij w piekle :) ). Jest 3 w kl pod względem wzrostu (po Gryzeldzie i Mai), wołali na niego grzyb, ale nie powiem dlaczego (co się wydarzyło w klasie A, zostaje w klasie A. Albo nie. To by się mijało z celem tej książki ;), więc powiem że tak go obcięli)
Karol: na przezwisko ma Karolina (ze swoim parwdziwym imieniem też ma na żeńską wersję. To znaczy prawie żeńską wersję, bo trochę inne, ale podobne). Ostatnio se zapuścił włosy i niektórzy (anonimowo oczywiście ;) ) mówią że nie dobrze mu tak albo żeeeeee albo wsm nie powiem bo chcę jeszcze żyć.
Jacek: ostatni z gangu (Karol, Antek, Bartek, no i właśnie Jacek. Przynajmniej dla mnie to gang.). Pewna dziewczyna się w nim podkochiwałaaaaaa. Ale gdyby było tu która, to ona by mnie jakimś cudem znalazła i zabiła więc dziękuję bardzo za takie rozwiązanie.
Dawid: taki klasowy debil. Nie w tym sensie co Alex, tylko mniej śmiesznie, bardziej głupio. Przez jego nazwisko czasem słyszy żeby spadał na pewien kontynent na A :D Nie lubię go, ale jest wszędzie, więc czasem dobrze jest z nim pogadać o tym co się dzieje w mieście
Kuba: kiedyś wydawało mi się że jest spoko, ale teraz już wiem, że nie jest. Śmiał się z Gryzeldy 🔪. Kiedyś (przynajmniej z mojego punktu widzenia) byli z Gryzeldą i Dominikiem paczką (m&m'sów ( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Największy klasowy crusher.
W przeszłościKamil: połączcie sobie Ivana ( (*) dla Merry Mouse i jej twórczości) i Minetę z BNHA- macie cały jego obraz. Jest najniższy w klasie, i najbardziej zboczony.
Dominik: fajnie się z nim gada, nawet jeśli nie tak dużo. Ostatnio był widziany na lekcji onligne w oksach informatyka, i to dopełniło jego transformację... Nie no żart. Chociaż w sumie kto wie...
Maciek: gdyby miało dojść między nami do jakiejś interakcji to raczej kłótni niż rozmowy. Chociaż żeby wiedzieć, trzeba najpierw spróbować... Ale ja i tak wiem, że tak by było
Kacper: ja nie rozmawiam z nim, on nie rozmawia ze mną, i sobie nawzajem nie przeszkadzamy. Prawie.
Natalia: w końcu przyszedł czas... Na najbardziej tajemniczą uczennicę tej klasy... Spadła do nas we wrześniu 2020, i od tamtej pory jej nie widziano w szkole, ani na lekcjach online. Agata twierdzi, że ją zna. Ale tego nigdy nie wiesz.
Tak więc to już wszyscy
Mam nadzieję że się podobało i zostaniecie na następne rozdziały
Było by coś już dzisiaj, gdyby nie to, że ktoś (ekhem nikt nie wie kto) co noc się ze mną wykłóca o to że mam oddać telefon :'), i nie ważne że piszę na komputerze.
A MisiakusSenpai, Hrumak, i TheMrsDolly życzę dobrej zabawy ze zgadywaniem kto jest kto ;)
CZYTASZ
50 Twarzy Klasy A
HumorJeśli tu jesteś to albo przeszukujesz najdalsze zakątki wtt, albo masz powiadomienie Nie wiem Ale skoro tu jesteś, to znaczy że lubisz się śmiać z życia innych ludzi Dobrze trafiłeś, mój przyjacielu DUŻO PRZEKLEŃSTW!!! Bez zbędnej gadki Zapraszam ☞ ̄...