9

29 4 2
                                    

Powracam z rozdziałami ze szkoły

Z dzisiaj taka akcja

Mamy klasę na parterze jakby co

Idę se do szkółki *ekhem* patoli *ekhem*

6 osób ze mną 7

Myślę no dobra

Może będzie normalnie

Ale jak to 

Że z klasą A normalnie?

Otóż nie

A więc jestem tu by pokazać wam typy lekcji z moją klasą

TYP 1: Wolna klasyczna (siedzimy na telefonach, trochę krzyków i czasami ktoś komuś zapierdoli spod dupy krzesło ale ogólnie może być)

TYP 2: Ścieżka zdrowia, sztywna (nauczycielka to menda i no dobra, pozwoli pograć w kosza, ale  żeby się położyć na drabinkach, to już ma problem [i ja po położeniu się na drabinkach jestem w całości ale typo {Kamil} co grał w kosza to już nie], akurat dzisiaj była baba z gegry, nienawidzę jej z wzajemnością tak jak Bartka :) )

TYP 3: Sportowa (graliśmy w głupiego jasia przed szkołą a nauczycielka miała wyjebane)

TYP 4: Turniej (znaleźliśmy w schowku [nasza sala to mała świetlica i mamy przejście na dużą] piłkę dmuchaną, porozsuwaliśmy wszystkie ławki [ postawcie {*} pani sprzątaczce bo to dalej tak leży] i była gra: obijamy, jak komuś spadnie to odpadnie, taki klasyk wiecie. Jak ktoś zostanie ostatni to dostaje punkt, a graliśmy do trzech [Zupa został przeze mnie pokonany, HA LAMUSIE]. Babka coś tam se pisała i co kilka sekund się gapiła na nas jak na jakąś mafię jak jej piłka przelatywała centymetry nad głową. Bo wiecie my jesteśmy sPoRtI bIcZyS i TaCy KuL)

TYP 5: Też sportowa ale gorzej (to samo co na 3 tylko Dominik se poszedł bo to była religia a Zupa i Kamil takie dobra zostajemy, a ja taki nie chce mi się zwijać z wdż to zostanę. KAMIL ZAGINAŁ KSIONDZOWI JAKIEŚ PAPIERKI O CO CHODZI)

TYP 6: Ciulerska (zostały tylko cztery osoby a nie mogliśmy nawet kopać piłki po klasie a tym bardziej wyjść, a ten typ ma chyba ze sto lat)

I to wszystko się wydarzyło dzisiaj

Chuj muszę jeszcze książki odnieść



I niech moc piłki

Będzie z wami

50 Twarzy Klasy AOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz