Ve Stark Tower
Všichni členové Avengers seděli v obýváku a povídali si. Tony samozřejmě držel v ruce skleničku s Whisky, najednou se ozval J.A.R.V.I.S. se svým Britským přízvukem. Pane na balkóně se objevil výboj s Bifröstu a je tady Thor a vede i svého bratra Lokiho. Všichni členové Avengers vyskočily na nohy, popadli své zbraně, Tony si přivolal své železné rukavice od Iron Mana a rychle šly na balkon. Stál Tam Thor s Lokim ale Loki měl na rukou pouta a na puse ten náhubek co měl když ho Thor vedl na Asgard.„Přátelé" pozdravil Thor zatímco členové Avengers mířili své zbraně na jeho mladšího bratra který na ně ještě ani jednou nepohlédl.
Bruce se držel ze všech sil aby se neproměnil v Hulka a nerozbil s Lokim zase podlahu.
„Thore co tu ten bastard chce" řekl Tony.
„Anthony prosím...nech mě to vysvětlit.."
Řekl Thor a rychle se podíval na bratra který se až teď podíval na skupinku hrdinů. ,,Fajn..." Řekl Tony, hodil na Lokiho vražedný pohled a zklopil železné rukavice. Ostatní na něj pohlédli ale také je zklopily a šly do obýváku. Všichni Avengers už seděli na sedačce a čekaly až Thor začne vysvětlovat ostatní Avengers házeli vražedné pohledy po Lokim zatím co on v duchu proklínal Odina že ho poslal zrovna sem ale když se nad tím víc zamyslí furt lepší jak trčet do konce života v cele.,,Takže...Odin Lokimu dal trest tento pobyt tady na Midgardu..." ,,To snad nemyslíš vážně Thore?! Proč není ve vězení?!" Křičel Tony po Thorovi ,,Anthony...Odin ho vyhnal z Asgardu na dobu neurčitou...nikomu neřekl jak dlouho bude muset na Midgardu zůstat...Anthony...prosím nech ho u sebe...slibuji že nebude dělat problémy..."
"To si děláš ze mě srandu ne?! Proč zrovna u mě?! Ten bastard mě prohodil oknem kvůli němu sem málem umřel!" Křičel Tony ,,Anthony...já tě žádám...všechny problémy co se týče Furyho budu řešit já prosím...nech tu mého Bratra..." Loki při slově "mého bratra" protočil oči v sloup.
Tony už se pomalu uklidňoval, pohledem přejížděl z Thora na Lokiho a z Lokiho na Thora nakonec promluvil ,,Fajn...ale jestli někomu něco udělá...bereš ho zpátky na Asgard" řekl výhružným tónem. ,,Moc ti děkuji Anthony" řekl Thor a sundal Bratrovi pouta a náhubek. Loki se na Thora vděčně podíval že mu to konečně sundal a začal si žmoulat bolavé zápěstí od pout.
,,Přátelé už se musím vrátit na Asgard otec mne potřebuje...sem si jist že Lokiho nechávám v dobrých rukou...zítra se přijdu na Bratra podívat" To bylo to poslední co Thor řekl než přivolal Bifröst a zmizel.Tak muflone co s tebou uděláme... říkal si Tony v duchu. Jako na potvoru se ostatní členové Avengers omluvili že už musí jít popřáli Tonymu hodně štěstí s Lokim a odešly.
Tony si povzdechl a podíval se na Lokiho který ho celou dobu propaloval pohledem. ,,Fajn muflone teď tě tu provedu ukážu ti tvůj pokoj a řeknu co můžeš a co nemůžeš dělat." Loki na něj pohledl vytáhl jedno obočí nahoru ,,Takže mi budeš rozkazovat co mám a nemám dělat?" Tony se na něj podíval zamračeným pohledem ,,Jestli tu chceš zůstat tak mě budeš muset poslouchat" řekl vražedným tónem.
,,Jestli budeš hodný ty...budu hodný i já"
______________________________________Tony Lokimu ukázal co jak funguje takže například mikrovlnka, lednice atd..., kde má pokoj, a ukázal mu patro kde může dělat co chce samozřejmě kromě ničení nábytku...
Pak Loki řekl Tonymu že už je unavený a že si půjde Lehnout.Toho Tony využil a zalezl si do dílny ještě řekl
Jarvisovi aby mu řekl kdyby se Loki probudil.
Pracoval asi do dvou do rána pak se šel rychle osprchovat a šel si lehnout trvalo mu asi půl hodiny než se ponořil do říše snů.Doufám že se vám tento příběh bude líbit kapitoly budu vydávat snad každý týden...podle toho jak budu stíhat
ČTEŠ
Miluju tě ty idiote..|| IronFrost
Spiritual⚠️Kapitoly vycházejí nepravidelně⚠️ Co se stane když Thor přivede do Avengers Tower svého mladšího bratra Lokiho který se pokusil ovládnout zemi? A jeho trestem bude pobyt na té samé planetě s Arogantním miliardářem v jednom domě. Zůstanou nepřátelé...