Uběhl asi týden a Loki se snažil být podle Furyho slov ,,hodný chlapec" takže většinu svého času trávil ve svém pokoji. Z ničeho nic se ozvalo zaťukání Loki sebou trochu škubl ale hned člověka za dveřmi vyzval ať vstoupí. Stál tam Tony jak jinak když ve věži nebyl nikdo jiný. ,,Hej Lokes nechceš si dát třeba drink? Dodělal sem oblek a docela se nudím. Už je stejně čas oběda, objednám pizzu." Loki se divil že neřekl Jarvisovi aby ho zavolal ale zvedl se a šel se Starkem do obýváku.
Loki se posadil na sedačku do tureckého sedu a převzal si od Tonyho skleničku s Whisky. ,,Jarvisi objednej jednu šunkovou a jednu sýrovou pizzu" řekl Stark, Jarvis jen zahučel že rozumí a po chvíli oznámil že pizza tady bude tak za půl hodiny. Tony si sedl na barovou židličku a zamýšleně koukal na Lokiho. Přemýšlel proč ho mladý bůh tak přitahoval. Loki cítil na sobě Tonyho pohled a bylo mu to trochu nepříjemné protože nevěděl co se mu honí hlavou. O pár chvil později zazvonil poslíček s pizzou, Tony se zvedl z barové stoličky a zamířil ke dveřím.
Loki se na odcházejícího Starka podíval a zrak mu omylem sklouzl na miliardářovo pozadí, Loki se mírně začervenal a v ten moment pro něj byla podlaha ta nejzajímavější věc kterou v životě viděl. Nemohl si pomoct je to dlouho co si s někým užil nebo měl poslední vztah...poslední pořádný vztah měl s Fandralem ale po té co ho zradil se Loki uzavřel do sebe a nedovolil si do kohokoliv se zamilovat. Jenže ledové hradby kolem jeho srdce které si tak dlouho tvořil začínají pomalu ale jistě tát.
Tony se vrátil se dvěma krabicema s Pizzou. Položil krabice na konferenční stolek sedl si za Lokim na sedačku a vzal si první kousek pizzy. Loki si také vzal a začali jíst Tony se na Lokiho koukl a přemýšlel jak začít konverzaci.
,,Takže..." začal Tony ,,nechceš kouknout třeba na nějaký film?" Zeptal se Tony přátelským tónem, Loki na něj pohledl a řekl ,,jak chceš, mě je to asi jedno co budeme dělat.." Tony na něj koukl a přemýšlel jaký film by mohl pustit, napadl ho Harry Potter. Pustil v televizi Harryho Pottera a Tony si vzal další kousek sýrové pizzy. Loki filmu nedával moc velkou pozornost než zaslechl ,,jsi čaroděj Harry" od té doby Loki film soustředěně sledoval. Tony na něj koukl a usmál se při pohledu na Lokiho který byl do toho filmu zakoukaný, ani nevěděl proč ale Loki mu nepřipadal jako ten typ člověka který je zlý a potřebuje pozornost všech ale takový ten typ člověka co je rád sám, má rád klid, rád čte, má rád přírodu a je spíš introvert než aby požadoval nějakou velkou pozornost. Asi v polovině třetího dílu přišel Bruce a pousmál se nad tím co viděl Tony s Lokim koukali na Harryho Pottera a Loki ležel s nohama na Tonyho klíně. Bruce potichu odkráčel do pokoje a nechal Lokiho s Tonym se koukat dál. Byla to pro něj nezvyklá podívaná protože Stark s Lokim se neustále hádali. Bruce byl docela unavený na to že bylo teprve devět hodin, povzdechl si, dál si sprchu a šel spát.Po chvíli šel pro dvě skleničky a flašku Whisky. Loki se na Tonyho podíval když nalevál Whisky a poděkoval když mu miliardář podal jednu ze skleniček.
Tony s Lokim se bavily jako stáří Přátelé, smáli se, pily a povídali si. Po pár hodinách usnuli.
Tato kapitola není moc dlouhá a omlouvá se za to :<
Hádám že si radši budu kapitoly psát dopředu :D
ČTEŠ
Miluju tě ty idiote..|| IronFrost
Spiritual⚠️Kapitoly vycházejí nepravidelně⚠️ Co se stane když Thor přivede do Avengers Tower svého mladšího bratra Lokiho který se pokusil ovládnout zemi? A jeho trestem bude pobyt na té samé planetě s Arogantním miliardářem v jednom domě. Zůstanou nepřátelé...