Fasz nem gondolta volna..

204 20 6
                                    

Tegnap már beköltöztem a koleszba (igen, itt az is van), úgyhogy már ma kezdhetek. Az órarend borzasztó, de ma igazából semmi más nem érdekel, csak az, hogy csicskákat keressek.

Gyorsan felöltöztem:

Gyorsan felöltöztem:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

És indultam is.

Mikor beléptem az osztályterembe elém ugrott egy njúl.

- Szia! Judy vagyok! Te vagy az új diák?

- Ja. - EZAZ! HÓDOLJ BE NJÚL LÁNY!44!!

- Örvendek! - felém nyújtotta a kezét, de csak kikerültem. TÖKÉLETESEN JÁTSZOM A SZEREPET!! TUTI ISTENÍTENI FOGNAK!!!

- Én is (kurvára) örvendek, de látom a mancsodon a kis koronavírusokat. Moss kezet utána beszélünk! - azzal egy ilyen fúhallodtakaroggyámán mozdulatot csináltam a kezemmel.

Elfoglaltam a padomat, majd elővettem egy kistükröt, s elkezdtem igazgatni a hajamat. Hirtelen az előttem lévő padba levágta magát egy rókacsávó, s egyenesen rám tekintett.

- Az Gucci? - mutatott a kistükrömre.

- Még szép! Szegénynek nézek ki? - a mondatom közben vagy 4x megforgattam a szemem (vagy ezt hogyan mondják?😂).

- Jóvanna. Csak kérdeztem cshaje.

Úristen de jól néz ki. Őt kell felszednem.

Mögöttem hallottam a njulat pár másik szolgával beszélgetni. Megtudtam, hogy az előttem ülő róka a njul exe, de még mindig szereti.

Tökéletes. Ellopom.

Megkocogtattam a vállát.

- Hééé.. szingli vagy?

Végigmért a szemével, majd csak annyit mondott, hogy:

- Nem.

Ki az a kurva? Megfojtom!!

Ekkor belépett a terembe egy kis egérakármi. Alig vettem észre, mert azonos méretű volt egy katicával. Közeledik. Miért közeledik?
Felmászott a róka ölébe, majd ő felemelte s megcsókolta. Na fasz nem gondolta volna..

//Módosítva: 2021.4.9.\\

Nick Wilde X (Female) ReaderWhere stories live. Discover now