Bevágódtam a kőkemény koleszos ágyamba, és bömböltem.
A könnyeim elmosták a csodás sminkem.
Ez a nap nem is lehetne rosszabb! Az életem szerelme meleg, és az osztálytársaim sem hódoltak be! Le sem szarnak!!! És annak a njúl lánynak még volt képe megkínálni órák után naranccsal. Tsitska...
Ekkor kopogtak az ajtómon.
Feltápászkodtam, s totálkészen nyitottam ajtót
- Alatvalóm, királynőd rosszabbul fest mint egy tropáraszopottgombóc, úgyhogy ajánlom, hogy most takarodj az ajtóm elől, vagy majd takarodsz csúnyán! – szóltam kedvesen.
A njúl lány állt a szobám előtt és csak pislogott.
Mi a fenét akar? Talán végre behódolna?! Megtörténik?! Meg kell csinálnom a sminkem, ez nem egy mindennapos dolog!!!!!
- Szia y/n! –
Ez nem egy alatvalói hangnem. Tiszteletlen kis-
- Éppen a pridera készülünk a többiekkel. Tudod, Nick, Finnick és még pár osztálytárs. Volna kedved jönni?
- A ki, ki és kik? – tettem keresztbe a karom.
- Oh, tudod, Nick. A vörös róka. Tegnap beszéltél vele a gucci tükrödről.
Nick? Uramteremtőm de kurvára szexuális neve van! Mindjárt betermékenyülök!
- Megyek – vágtam rá.
***
Tíz perccel később már ott is voltunk a felvonuláson.
Úgy gondoltam, ha nem veszek fel semmit, biztosan megakad rajtam Nnnniiiiicccckkkk szeme. Ah, olyan jó kimondani a nevét. Mindjárt idemenstruálok.
Én:
A prideon az én drága szerelmem és az a fattyúkatica (Finnick) annyit smároltak, hogy már azon kezdtem el filózni, hogy nem pállik bele az ajkuk??? Nem tudhatom hiszen én... Én még sohasem csókolóztam...
Szinte megcsalásnak éreztem a látványát. Ugyanis hiába csak ma reggeltől ismertem, valami szikra volt kettőnk között.
Mikor a márkás cuccokról beszélgettünk, úgy éreztem megtaláltam a lelkitársam.
Elképzeltem milyen lenne a közös jövőnk egy luxusvillában. Úsznánk a pénzben, szerintem az aprót is szarnánk. Fájdalmas lenne, de vele talán kevésbé...
Lement a Pride, és még csak rám sem nézett. Totál érthetetlen!!!!!????
Ki ne nézne rám? Ki ne szeretné nekem adni az összes pénzét, és velem leélni az élete hátralévő részét, majd mindenét rámhagyni?????
Nem érdemel meg. Senki sem érdemel meg!!!!!!!
Bosszúsan slattyogtam vissza a koleszba, utána meg a szobámba.
Prideos csoportkép:
YOU ARE READING
Nick Wilde X (Female) Reader
RomanceY/n, egy tapló gorilla, bekerül új középiskolájába, ahol megismerkedik sok más állatal, köztük egy rókával is, aki megváltoztatja az életét.. ‼️EZT A KÖNYVET NEM KELL KOMOLYAN VENNI, MERT NEM AZ‼️ Best ranking: 2021.8.5.➡️ disney#21🐭❤️😘