Ryujin'den
Yuna'nın attığı konuma gittim. Sanırım burası Yuna'nın hiç göremediğim evi. Umarım tek başına yaşıyordur.🤭
Arabadan indim ve arabayı kitledim. Kapıları kontrol ettikten sonra evin kapısının önüne geldim. Zili çaldım. İçeriden koşar adımlarla ayak sesleri geldi. Tam kapının önünde durdu. Acaba dizilerdeki gibi saçını başını mı düzeltiyo? Yaklaşık 30 saniye sonra kapı açıldı.
Tam karşımda duruyordu. Ama saçları sarı değil siyahtı. Saçlarına bakıp donmuş bir şekilde durdum. Ağzım açık kalmıştı. "Kötü mü duruyo" diyerek elini saçlarına attı. Uzun zaman sonra duyduğum sesi ile gözlerim doldu. Hemen ona sarıldım. "Hayır çok güzel olmuş. Bayıldım." "Hadi içeri geçelim." dediğinde kafamla onu onayladım. İçeri geçtik. Tatlı ve geniş bir evdi. Evin her tarafı 'ben lüksüm' diye bağırıyordu adeta. Burası evse benim evim ne? Yada benim evim evse burası ne?
Koltuğa oturduğunda gidip yanına oturdum. Hiç beklemeden bana sarıldı. Onu çok özlemiştim. "Bu kocaman evde tek başına mı yaşıyorsun cidden?" "Evet ama bu ev benim için çok büyük. Kendime bir ev arkadaşı bulacağım." Açıkcası dediği şey birazcık kıskançlığımı tutturmuştu. "Hadi ya. Aslında o kadar da büyük değil tek başına kalabilirsin." "Ama tek başıma korkuyorum Unnie. Korktuğumda ev arkadaşıma sarılırım." Daha da çok kıskanmaya başlamıştım. Sustum hiç bir şey demedim. "Hmm nasıl bir ev arkadaşı aradığımı buldum."
"Nasılmış?" diye sorduğumda kafasını göğsümden kaldırıp bana baktı. "Mesela adı Shin Ryujin olsun isterim." dediğinde ne için uğraştığını anladım. Ciddi yüz ifademiş yerine saçma bir sırıtış geldi. "Haberin olsun bir Shin Ryujin ile yaşamak zordur. Seni yiyebilir." "Bu benim için sorun değil." dediğinde yüzüme doğru yaklaştı. Dudaklarımız birbirine deydiğinde. Bir fotoğraf çekme sesi duyduk.
İkimizde aynı anda o tarafa baktık. Bir elinde poşet bir elinde de bize doğru tuttuğu telefon ile Huening Kai'yi görünce utanmıştım. Yuna ise gülüyordu. "Kusura bakmayın bu anı ölümsüzleştirmeliydim." "Artık first kiss anınız telefonumda saklı. Eğer fotoğrafı almak istiyorsanız bana para verirsiniz. Bunu sizin için çerçeveletebilirim."
"Evet evet sonra çerçeveletirsin. Şimdi elindekileri bırakıp evden çık. İşimiz var." dedi Yuna. Koluna vurdum. Huening Kai güldü ve aynen Yuna'nın dediği gibi elindekileri bırakıp çıktı. "Öhöm öhöm" diye sahte bir şekilde öksürdü Yuna. Ona döndüğümde beni beni ittirerek yatar pozisyona getirdi ve üstüme çıktı.
"Nerde kalmıştık?"
--------------------------------------------------------------
Ramazan ayındayız ama kusuruma bakmayın artık dbksjsps
Yejisu kitabı da yazacağım bu kitabın devamı gibi olacak aslında eheh.
Ama öncelikle Lisoo Joyri ve Ryuna bi bitsin. Taslak biriktirdiğim 3-4 kitabım var.
Kitap yazmamı istediğiniz shipleri buraya yazabilirsiniz.