Shin Ryujin:
Seni görmeyeli seninle konuşmayalı 1 ay oldu.
Cidden neredesin.
Sana ulaşamadığım gibi kimse sana ulaşamıyo.
Ailenden ben de dahil kimseye bahsetmezdin.
Seni ararken bulduğum bilgilere göre annen ölmüş.
Baban da yeni eşiyle başka bir ülkedeymiş.
Yine de babana ulaştım belki onun yanındasındır diye.
Bana aynen şöyle dedi ' O kaltakla işim yok benim. Umarım bir yerlerde ölüp gitmiştir.'
Sonra Huening Kai okula geldi. Yüzünde kollarında her yerinde yaralar ve dikişler vardı. Bacağı kırıldığı için tedavi görmüş 1 ay boyunca. Ona gidip seni sordum.
Beraber arabadaymışsınız. Sen ağlıyormuşsun. O seni teselli ediyormuş. Sana bakarken kaza yapmışsınız. 1 aydır komadaymışsın.
Peki neden beni kıskandırmaya çalıştığın için bana Huening Kai'den hoşlandığını söyledin?
Neden bana kendi üvey abinden hoşlandığını söyledin?
Neden annen ölüp baban gidince seni kendi kızlarıymışsın gibi büyüten ailenin oğlundan hoşlandığını söyledin?
Bu cidden umrumda değil açıkcası.
Ama
Neden
Beni
Kıskandırmak
İstedin?
Yuna... Beni kıskandırmaya çalışmak yerine direk gelip bana açılamaz mıydın?
Yine de sen hiç bir şeyin sorumlusu değilsin.
O gün seni ağlatan kişi bendim.
Benim yüzümden kaza geçirdin.
Huening Kai senin iyiliğin için nerde olduğunu bana söylemiyo.
Bilsem inan yanına gelirdim.