Capitolul 1

206 32 3
                                    

Fata era mică printre celelalte fete de vârste mult mai mari decât ea, ce roiau prin jur să fie cât mai frumoase și atrăgătoare, punând u și formele cât mai mult la vedere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Fata era mică printre celelalte fete de vârste mult mai mari decât ea, ce roiau prin jur să fie cât mai frumoase și atrăgătoare, punând u și formele cât mai mult la vedere.

Nu înțelegea ce caută aici. Părinți ei, au adus-o cu câteva zile în urmă, spunând că nu mai au nevoie de ea.

Le vedea pe fete cum se uita in tricoul lor, aranjând u și mai bine sâni.

Văzând u le așa, procedează și ea la fel, însă vede că ea nu are sâni așa mari ca ai lor, întristând u se.

O fata mai îndrăzneață, se apropie de mica fata ce se uita in jur dezorientată, întrebând o cu superioritate.

               — Auzi, tu fata. Și să satisfaci poftele bărbaților?

Se uita prin jurul ei, crezând că vorbește cu alte fetei însă vede o o privește pe ea.

Așa că neștiind la ce se referă fata o întrebă curioasă.

                — Cum adică sa satisfac poftele bărbaților? Cum se procedează?

Râsete se aud în toată încăperea plina ochii de fete ce se găteau care mai de care, ea neînțelegând de ce. A spus ceva greșit?

                  — Mai da prostată mai ești. Cine o sa te cumpere pe tine? Da' câți ani ai?

                  — 18.

Imediat fu ridicată de cea din fața ei, fiind examinată din cap până în picioare. Privind spre fata cum se strâmbă la vederea corpului ei mic slab, formele fiind ascunse de hainele largi.

               — Este clar. Vei ramâne în vitrină aici, toată viața. Uită-te la tine, nu ai sâni și fund deloc!

 
O aruncă pe podea pe fata roșcată, râzând în continuare de ea, care începu să lacrimeze.

                 — Măcar dacă erai coreeancă. Este clar că nu ești asiatică. Cum ai ajuns aici? Ești prea urâtă. Mă mir că ai ajuns aici.

Fata aceea vru să-i de-a un picior in abdomen însă o voce bărbătească, le atraseră atenția.

                   — Yun Yoora, Lee Hana, Kye Mari, West Jisso și Nam Iseul, sunt rugate sa vina pe scenă.

Roșcata se ridică imediat de jos auzindu-si numele, urmând și ea fetele ce pășeau laxativ, încercând să le imite și ea.

Urcând pe ,, scenă" vede peste 30 de bărbați în încăpere. Fata se așeză în linie dreaptă, cum le văzu pe celelalte, care făceau diferite mișcări pentru a-și arăta corpul.

Ea privi în fața văzând cum bărbați își mușcau buza de jos văzând fetele ce făceau mișcari destul de neortodoxe, in timp ce ea privea dezorientată.

Nu știa ce trebuia să facă.

                   — Ya, tu roșcata! De ce nu ne arăți și tu corpul tău?

Auzi cum un bărbat blond vorbi.

                   — Ce ar trebui sa fac?

Râsete se auzeau in toată sala, însă atragănd atenția unui bărbat dintr-un colț destul de întunecat cu pălărie, ce zâmbi in colțul gurii.

                        — Dă ți jos puloverul și pantaloni.

Imediat ce auzi asta, roșcata neștiutoare de intenția bărbatului, își da bluza larga jos, rămând doar într-un sutien albastru că și ochii ei, făcând ui pielea alb imaculat sa iasă destul de mult in evidență.

Sâni erau mult mai mari decât ai fetelor din stânga ei, ce se uitau cu invidie către ea.

Se auzeau destule fluierături din partea publicului, fata începând să zâmbească, crezând că face totul bine.

                     — O vreau pe ea, pe roșcată.

Strigă aceași voce de bărbat ce îi ceruse să se dezbrace.
Un băiat apărând imediat vesel pe scenă.

                 — 10.000$ și e a ta. Oferta cineva mai mult?

Se auzeau diferite șușoteli, urmând după o liniște de mormânt.

                — Bun. Daca nu vrea nimeni să...

               — 12.000$.

Se aude o voce destul de groasa din colț, toți intorcând u și privirea spre sursă.
Bărbatul misterios își ridică capul, privind spre fata roșcată ce era doar in sutien și pantaloni.

                    — Ooo, Domnul din colț oferă mai mult. Cine...

                    — 15.000!

Strigă iar bărbatul blond, auzind oferta bărbatului îmbrăcat în negru din colț.

                    — 20.000$

                    — 29.000

                    — 35.000

                    — 40.000$!

Spuse blondul, fiind enervat de cel din colțul întunecat. Vroia fata cu orice preț, putea face bani frumoși cu corpul, și mai ales cu aspectul sau fizic, de americană.

                        — 100.000$

Toți din sală s-au înecat cu aerul când auziră, suma halucinantă de bani, care era dispus bărbatul sa plătească pentru roșcată.

                         — Vândută! E a ta omule!

Strigă băiatul ce prezenta fetele, fiind fericit de suma uriașă de bani ce avea să ia pe roșcata naivă.

Bărbatul se ridică din acel loc, făcând u și loc prin mulțime urcând u se pe scenă dând u și pălăria jos, toți din sală recunoscând ul.

                     — Kim Taehyung! O.Onoare domnule că ați cumpărat de la noi. Nu ne-am așteptat vreodată să ne vizitați!

Taehyung doar zâmbi și se uita spre fata ce îl privea inocentă, fara sa aibe habar cine se află în fața sa.

                 — Cum te numești, scumpete?

                 — Irene, domnule!

Spuse fata imediat făcând o plecăciune în fața lui, care se amuza pe seama sa.

Aceasta fată...e așa de naivă. Va fi ușor să o controlez cum vreau eu.

  

My dollUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum