altı

354 39 5
                                    

Kimtae-hyung:jisoo

Kimchichu:evet taehyung

Kimtae-hyung:ben hiç iyi değilim

Kimchichu:hey neler oluyor neden iyi değilsin neredesin taehyung kim birsey yaptı.

Kimtae-hyung:han nehrine gelebilirmisin

Kimchichu:taehyung ben.Ben senin karşina çıkamam

Kimchichu:neden jisoo neden.İllaki göreceğim yüzünü beni tekmi bırakacaksın

Kimchichu:üzgünüm taehyung.Çok

Kimtae-hyung:pekâla jisoo

Kimtae-hyung çevrim dışı

Kolumdki seruma bakıp telefona döndüm.Taehyung iyi değildi ve yanında olmalıydım.Fakat beni görurlerse iyi olmazdı,bu morluklarlada karşısına çıkmak istemiyordum.

Korkuyordu taehyung onu kınıyacak üzecek diye.Üzerine uzun ve bol birşeyler giydi,heryeri fazlasıyla ağrıyordu.

Camı açıp aşağıya baktı,uzaklığı kestiremiyordu.Ama biryerini kirma olasılığı fazlasıyla yüksekti

Odasının kapısını açtı ve yüzünu kapşonlusuyla kapatıp çikışa yöneldi güvenliğide başarıyla geçtiğinde hızlı adımlarla han nehrine ilerledi.

Kasıkları ağrıyor,morlukları sızlıyordu
Fakat taehyung için deyecekti çok uzak olmadığı için hemen varabilmişti.

Gözleri biraz taehyungu aradı.Bir bankta oturmuş nehri izliyordu,yavaş adımlarla yanına yürüdü.

Taehyung karartıyla gözlerini jisoonun gözleriyle birleştirdi.

"Geldim taehyung"

Taehyung fazlasıyla şaşkın duruyordu, karşısındaki kız çok güzeldi.Bembeyaz pürüssüz bir cildi,kahverengi gözleri,al yanakları ve kalp çeklinde dudakları  vardı.

Taehyung kalkıp jisooya sarıldığında jisoo bir anlığına bütün ağrılarını sızilarını unutmuş taehyunga sıkı sıkı sarılmaya koyulmuştu.

Çilek kokusunu doya doya içine çekti jisoo.İlk ayrılan taehyung olmuştu, jisoonun omuzlarına ellerini koyup yüzunü bir kez daha inceledi,her ayrıntısını ezberlemek istiyorcasına.

Jisooyla gözleri birleşti taehyungun. Gözleri parlıyordu iki gencinde,özellikle jisoonun.Tek aşkını görebilmisti ölmeden önce,tek sevdiği adamı.

Taehyung bir anda dolgun dudaklarıni jisoonun kalp dudaklarına bastırdığinda kas kati kesildi jisoo.

Şokunu atlattıktan sonra oda büyük bir özlemle karşılık vermeye başladı.
Hep arzu ettiği dudaklara

ᵐᵃᵍⁱᶜ ᵉʸᵉˢ𓂀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin