Ne cezasi hocam, dedim.
Hoca, şu dosyaları düzenlemen gibi dedi.Ağzım açık baktım, ne ben kendi odamı bile düzenlemiyordum.
Yığınca kağıdı ne yapacaktım amkEn son "Hasiktir" dedigimi hatırlıyorum.
~
Çağan hoca yanıma iyice yaklaştı, tam orta sıranın önündeydik, o yaklaştıkça ben geriye gidiyordum.Ya bu bana niye kötü kötü bakıyor ve benim üzerime niye geliyoor
Daha çok yaklaştı. Popomun sıraya gelmesi ile durdum, kaçacak yerim yoktu.
Noluyor öğretmenim, dedim.
Öğretmen, sen az önce küfür mü ettin, ben yanlış mi duydum dedi. Kaşlarını kaldırarak.
Pes etmeyecektim, o yığınla salak saçma dosyaları düzenlemezdim.
Evet, doğru duydunuz dedim.
Sinirlenmişti, fazla sinirlenmişti..
Öğretmen, Ne hakla küfür edebiliyorsun dedi.Altta kalır miyim? Yooo
Peki, siz bana ne hakla dosyaları düzenleme cezası veriyorsunuz?Öğretmen, dediğim gibi dersime geç kaldın ve üstelik 2. Sinde uyudun.
Yüzüme daha çok yaklaşmıştı ve yüzüme sıcak nefesini üflüyordu. Tahrik mi etmeye çalışıyordu bu beni , gerizekalı.Evet, bomba geliyoor
Kaslarımı kaldırdım, yüzüne daha da yaklaştim, dudaklarımızın arasında çok az bir mesafe vardı, sıcak nefesimi yüzüne üfleyerek konuştum,
Herkes istedigini yapmakta özgür olduğunu sanıyordum ki üstelik öyle, dersinizi işler beni yok yazar gidersiniz dedim .
Göz bebekleri büyümüştü, dudaklarıma bakıyordu, beni dinlediğini sanmiyordum.
Rahatsız olup yerimde kıpırdandım, ki galiba dudaklarımı yalamıştım.
"Şunu yapmayı kes" dedi.
"Neyi dedim" şu an dudaklarımı dişliyordum.
"Sana şunu yapmayı kes demiştim" diye tısladı.
O beni tahrik ederse, en nihayetinde ben de onu tahrik ederdim.Kıkırdayarak, popomla sırayı yitip geri çekilip çıktım.
Kıvırarak yürürken söyle dedim.
"Ceza falan yok öğretmenim. Olsa bile yapmıyorum. Kendinize yeni bir oyuncak bulun."
dememle kapıya yöneldim.
Tam kapiyi açmış çıkıyordum ki,
Bir el elimi sıkıca tutup kendine çevir'di
Belimi kapattığı kapıya yaslamıştı. O kadar sertti ki belim kırılacaktı aqÜzerime kendini bastırıyordu, fazla yakındık ve o dudaklarıma bakıyordu.
Egilip kulağıma beni tahrik edecek şekilde fısıldadı "Ne oldu, az önce çok emindin" dedi.
Kendini bana biraz daha bastırdı, mümkünmüş gibi. Benimle oyun oynuyordu
O halde ben de onunla oynayabilirdim,
dudaklarımı dudaklarına yaslayarak, dudaklarına fısıldadım "Hala çok eminim"
Sonra hemen başımı çevirdim."Bence çok emin olma" diyip
Eliyle boynumu tutup tekrar kendine çevirdi ve beni öptü.Oha Inanamiyorum, öpmez ssanıyodum benimle sadece oyun oynuyor sanıyordum öptü.
Elime göğsüne bastırıp itmeye çalışıyordum. Beni öpmesini istemiyordum.
Bi anda dudağımı ısırmasıyla ağzım dan bi inilti döküldü ve dudaklarım aralanmıştı..
Oo kadar çok sinirlenmiştim ki, madem böyle yapıyordu karşılık verecektim.
Gözlerimi kapattım, ellerimi saçlarına atıp karıştırmaya ve öpüşüne karşılık vermeye başladım.
Beni bi anda havaya kaldırdı, düşeceğim korkusuyla bacaklarımı beline doladım.
Elleri belimdeydi, etek biraz yukarı çıkmıştı ve bir eliyle popomu okşayıp sıkıyordu.
Beni popomdan aşağıya yukarıya hareket ettirmesiyle gözümden bi yaş düştü, o da hissetmişti.
Direk kucağından indirdi beni.
"Ne oldu?" Demeye başladı.Gözlerimden yaşlar durmaksızın akıyordu, durduramıyordum.
Çantamı sıranın üzerinden alıp direk merdivenleri indim..
Koşarak ve ağlayarak çıktım okuldan dışarıya.
Her seferinde bunu kendime yapmamalıydım..
Kararımı vermiştim, az sonra belki de çok pişman olacağım bi şeyi yapacaktım.
●●●
Merhaba sevgili pıtırcıklarım, umarım bölümü begenirsiniz. Sizi çok seviyorum. ❤
Volte ve yorum yapmayı unutmayın.
Öpüldünüz.😗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
öğretmenim 😈
Romancegençler ilk defa kitap yazmaya başladım, söyle söyleyeyim öğretmen öğrenci ilişkisi olacak, +18 içerik olmazsa olmaz, hatta fazlasıyla olacak. Rahatsız olacaklar okumasınlar. Beğenmezseniz, kitaplığinızdan çıkarın, yorum altı hakarete gerek yok. Ço...