az gittim uz gittim ve holdinge vardım
holdingin adı Kamaşullahoğulları Holding. hemen içeri girdim kartımı okutup 4. kata çıkmak için asansöre bindim sonra bi tane tacizci gerizekalı bana merhaba nefes hanım dedi. merhaba nefes hanım dedi!!! inanabiliomusunuz??! merhaba dedi hem de bana. çok sinirlenmiştim hemen gözlerimi ışık hızında devirip onu bir güzel korkuttum. sonra da dedim ki yarın savcılıkta görşrz.ss adam biraz korktu ama haklı olan benim
bi kere bana merhaba demen için vini uehara ya da can yaman olmanız lazım
kıytırık ofis çalışanı ile selamım sabahım olmaz maalsf kb. neyse ben böyle düşünürken 4. kata varmışım ve herkes çıkmış.. bir tek ben içeride kalmışım tam çıkmak için hareketlenmişken içeri biri girdi ve arka arkaya hem 6. katın düğmesine hem de kapıyı kapatma düğmesine bastı. ama benim bu katta inmem gerekiyordu. dedim ki "yha ben burada inecektim neden bastnnn"
öküz öküz suratıma baktı, tekrarladım "yha. ben. burada. inecektim. neden BASTINNN!!!" bana bakıp hafifçe sırıttı ve bu bir tacizdi! ne demek bana sırıtırsın?
"yha ben inicem yaaaa"
"tamam, ben 6. katta ineyim sen sonra geri dönersin."
sesinden anlaşılan dominantlık ve zenginlik fakir ve Türk kızı bünyeme biraz fazla geldiği için biraz sendeleyiverdim beni kaslı kolları absleri biceps triceps boyun, bacak ve popo kasları ile beni kurtardı.
boyum 150 cm onun ise 185 cm olmasına rağmen üzerine düşünce burnum boynuna denk geldi ve biraz heyecanlandm... kesin güzel bir koku alacaktım-
bu da ne? adam buram buram işkembe kokuyordu!!! ıyyy köylü müsün nesin yhaaa! köyüne dönnnn! gerizekalı! midem bulandı ve yere kusuverdim... o da kusmuğu görünce midesi kalkmış olacak ki o da kusuverdi... kusarken bi an göz göze geldik... işkembe kokuyor olabilirdi ama kusuşu bile zengin ve dominant bir haldeydi... o kusunca ben bi kez daha kustum.. ardından bana bağırmaya başladı
"gerizekalı ne yaptığını sanıyorsun!"
asıl sen ne yaptığını sanıosn? b*k gibi işkembe kokuyor bir de bana bağırıyor altta kalamazdım! en vurucu darbem ile başladım: gözlerimi devirmek.
ardından
"gerizekalı andaval asıl sen ne yaptığını sanıyorsun bu koku da ne!?"
sus pus kaldı, işte nefes nefis böyle susturmasını bilir insanları anlaşıldı mı kıpsss ;)
"a-arkadaşlarla çok içmişiz gece çorbacıya uğradık sabaha karşı... sonra duş almaya vaktim kalmadı..."
"öğkk pis bir köylüsünnn.sss"
neyse affedeyim bari yhaa zengin birine benziyor ve tam da gözünün yanındaki kaz ayakları can yamanınkine benziyor ohaaa..
"ben nefes nefis ama nefis olanından ;)))" diyerek kibar ve utangaç bir şekilde kendimi tanıttım ancak o da ne!? asansör 6.kata varmıştı bile adını söylemeden çıktı. yha bütün herkes gerizekalı etrafımda! öküz öküz öküz!
sonra 4. katın düğmesine basıp ofisime geri döndüm inmeden önce aynadan kendime bakayım dedim ama o da ne!?
kustuğumdan dolayı kıyafetlerim mahvolmuşşş ama neyse ki fönlü saçım ve makyajım yerli yernde! katıma gelince asansörden dışarı dedim ki "ben eve dönüom kıyafetlerim mahvolmuşşş!!!"
bu katın genel koordinatörü olacak sarı saçlı yelloz bana "nefes hanım nereye gidiosunzzz" diye bağırdı. gerizekalı bu da resmen. üstümü başımı görmüyo musnnn? yoksa salak mısnnn? cevap vermeden döndüm ve çıktım.
bu arada merak ediosanız söleyim. işten atılmam imkansız çünkü ben hem fakir hem de Türk gibi Türk kızıyım mutlaka aşk yaşayacağım birini bulmam lazım. üstüm başım irenç olduğu için hiçbi taxi beni almadı...ben de türk erkeklerine söverek yürüdüm sonra bi baktm eve varmışmmm...kankeytolar naaaber? evet 928474838 yıl sonra yb attım ama napiimmmm? neyse vote ve yorumlarınızı bekliyorum aşkolar!
medyadaki şarkıyı dinlemeyi de unutmayın ❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
horny holding sahibi ve fakir hizmetçisi
Romancetammmmammen taşak geçmek için yazılmıştır fikrin dallanıp budaklanmasında çok çok çok katkıları olan 🐱 ve🦊'ye bolca tişikkirler