of çok fakirim, keşke zengin kocam olsa

15 2 1
                                    

Nefes'in ağzından
Selam, ben Nefes Nefis. Büyük bir şehrin kenar mahallelerinin birinde annem, babam ve kız kardeşim ile birlikte yaşıyorum.
Of çok fakirim yha. ss
Sabah yine yüzümde full makyaj ile uyandım çünkü acayip güzelim ve evet makyajlı uyanıyorum. Siz yapamıyorsunuz diye kıskanmayın bir zahmet pis yellozlar. ss
Elim telefonun ekranına gitti ve lanet olası alarmı kapattım
Oh my god, bügün iş yerinde ilk günüm!
Kim sabahın altısında işe gitmek için uyanır ki..?
Ama benim uyanmam lazım çünküüüüü...
belki de bir gün evleneceğim, evimin direği, çocuklarımın babası, beygir gibi yakışıklı sexy bicepslerinden bal damlayan sew'imle ( aşağı yukarı medyadaki yağuşuhlu gibi bi şey versen de olur my god, amin) orada tanışırım belki, kim bilir ehe~
Hemen duşa girdim, duşakabinden çıktığımda vücudum ıslak ama mükemmel full makyajım hiç akmamış daha da üstüne saçlarım fönlü ve harikaydı~ aynada kendime baktım, oh my god lanet olsun çok güzelim ama bunu yerli yersiz belirtemem~ biliyorsunuz ben fakir ve ezik karakterim, ehe~
Duştan çıktıktan sonra giyindim, süslendim~
Kahvaltıya indim, lanet moruq annem yine uyanmış mutfaktaydı ve bana ilk günümde dikkatli olmamı söylüyordu.
Hemen karşı çıktım, fakiriz diye badgirl'lüğümüzden ödün verecek değiliz ya!
"İstediğim gibi davranırım iş yerinde, sana mı soracağım moruq!?"
Of çok sinir olmuştum. ss
Sinirle evden çıktım ve yola koyuldum~~~
Oh my god, yolda herkes bana bakıyor
Kesin bana aşıklar, taam mı. ss
Ah herkes bana aşık olunca hayat çok zor oluyor ühü...
Yürürken bir de baktım...
Ah holdinge de varmışım valla~


horny holding sahibi ve fakir hizmetçisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin